مراسم تشییع جنازه دکتر مسلم بهادری در قطعه نام آوران; فردا


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833749

مراسم تشییع پیکر مطهر دکتر مسلم بهادری استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی تهران فردا 3 اردیبهشت 1401 در بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار و پیکر آن مرحوم در قطعه نام آوران به خاک سپرده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر مسلم بهادری استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس اداره ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه در روز پنجشنبه اول فروردین 1301 درگذشت.مرحوم دکتر مسلم بهادری در سال 1305 در تنکابن به دنیا آمد.

وی در سال 1333 از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شد و استاد پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران بود.

پروفسور بهادری پس از دوره های دستیاری و دانشیاری در سال 1346 به مدت 30 سال به عنوان استاد دانشگاه عمومی خدمت کرد و با وجود اینکه در سال 1376 بازنشسته شد، در گروه آسیب شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز مشغول به کار شد.

کتابخانه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به افتخار وی کتابخانه بهادری نامگذاری شده است.

دکتر مسلم بهادری از اساتید برجسته دانشگاه و رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در گروه علوم پایه (علوم پایه) بود.

استاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1397 زمینی به مساحت تقریبی 17000 متر مربع را به احداث مرکز درمانی و خدماتی در منطقه افشاره تنکابن اختصاص داد.

دکتر مسلم بهادری همچنین از اساتید مدعو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و از بنیانگذاران مرکز تحقیقات سل و بیماران ریوی شهید دانشوری دانشگاه علوم پزشکی و عضویت در شورای علمی و علمی این مرکز بود. شورای عالی. یکی از مهمترین اقدامات او انجام بیوپسی سوراخ از راه پوست از کلیه، ریه، جنب و استخوان است.

پروفسور بهادری در طول سالیان فعالیت آموزشی و پژوهشی خود به دلیل انجام صدها طرح تحقیقاتی در زمینه های مختلف پاتولوژی جوایزی دریافت کرد و در سال 1365 پروژه تحقیقاتی وی در زمینه تومورهای پلاسماسل برنده جایزه بهترین پژوهش شد.

دکتر حسین کناتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیانیه ای در خصوص درگذشت این استاد برجسته دانشگاه یادآور شد: مراسم تشییع پیکر دکتر مسلم بهادری در سوم اردیبهشت ماه سال 1401 در بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر استاد بهادری ساعت 10 صبح روز شنبه 3 اردیبهشت 1401 در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار و با هماهنگی و مساعدت شهردار تهران پیکر این استاد فرهیخته تشییع می شود. در منطقه ناماوران استراحت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید