مراسم تشییع پیکر شهید سید رضی موسوی در میدان امام حسین(ع) آغاز شد

مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضا موسوی با حضور اقشار مختلف مردم و برخی از مسئولان کشوری و لشکری ​​از میدان امام حسین(ع) آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری موج


مراسم تشییع پیکر سردار شهید سید رضی موسوی که شامگاه دوشنبه 13 دی ماه در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به شهادت رسید، در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر شهید سید رضی موسوی که شب گذشته در حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) طواف شد از ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه با حضور مردم تهران و جمعی از مردم تهران آغاز شد. مسئولین کشوری و لشکری ​​میدان امام حسین (ع) از میدان امام حسین تا میدان شهدا تشییع شد.

در این مراسم شعارهایی مانند مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیون، مرگ بر آمریکا سر داده شد.

شرکت کنندگان در این مراسم که شامل کلاس های مختلف بود، ساعتی پیش تصاویر شهدای مدافع حرم را در دست داشتند و به میدان مراسم رسیدند.

رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه با حضور بر پیکر سردار شهید سید رضی موسوی و قرائت فاتحه بر پیکر این شهید سرافراز نماز اقامه کردند.

شهید سید رضی موسوی از قدیمی ترین مستشاران سپاه در سوریه و از یاران سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بود که روز دوشنبه در منزل خود در منطقه زینبیه در حومه دمشق بر اثر شلیک سه موشک توسط تروریست های صهیونیستی به شهادت رسید. عصر 4 ژانویه

پیکر این شهید پیش از ورود به ایران در حرم حضرت زینب(س) سوریه، حرم حضرت امیرالمومنین(ع) در نجف اشرف و حرم حضرت سیدالشهدا(ع) در کربلا به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر این شهید امروز پیش از ظهر در امامزاده صالح تجریش برگزار می شود.

همچنین مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی صبح روز شنبه 18 دی ماه در حسینیه فاطمه الزهرا (س) واقع در میدان سپاه، خیابان ولیعصر (عج) از ساعت 9 الی 11 برگزار می شود.

ادامه دارد…


آیا این خبر مفید بود؟