مرحله نهایی لیگ برتر بانوان به تعویق افتاد

ساعت: 18:48
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1805774

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان که قرار بود از 18 بهمن ماه در سالن فدراسیون آغاز شود به تعویق افتاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله پلی آف مسابقات والیبال برترین های باشگاه های بانوان ایران جام سردار دلها قرار بود امشب 15 لغایت 21 بهمن ماه به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال برگزار شود. در تهران نیز وضعیت تهران قرمز شده و با توجه به اینکه زمان کافی برای برگزاری مسابقات تا پایان سال وجود داشت و با توصیه فدراسیون پزشکی ورزشی، مسابقات به تعویق افتاد.

که در

سازمان لیگ فدراسیون والیبال با صدور اطلاعیه ای با اعلام این موضوع تاکید کرد: با توجه به اینکه فرصت لازم برای برگزاری این مسابقات تا پایان سال وجود دارد، این مسابقات تا مساعد شدن وضعیت تیم ها به تعویق می افتد. سلامتی بازیکنان

که در

در این اطلاعیه آمده است: چرا که شهر تهران دیروز از نظر رنگ تاج قرمز اعلام شد و به دلیل تمرکز پرونده های اداری در فدراسیون والیبال و لزوم فراهم شدن شرایط برای برگزاری مسابقات در محیطی امن با حداقل خطر. این مسابقات به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

به این ترتیب مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال بانوان کشور از 23 تا 28 بهمن ماه در سالن فدراسیون والیبال با رعایت پروتکل های بهداشتی سختگیرانه علیه تاج برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید