مشروح جلسه کمیسیون امنیت ملی با حجت الاسلام ایجی

ساعت: 21:53
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782450

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه این کمیسیون با رئیس قوه قضائیه را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود عباس زاده مشکینی به مناسبت دیدار امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حجت الاسلام والمسلمین گلام حسین محسنی اجایی اظهار داشت: در این جلسه مسائل مربوط به قوه قضاییه و تعامل آن با مجلس مطرح شد. به او گوش دادند.

وی گفت: موضوعات مختلف امنیت ملی، مسائل بین المللی و حقوق بشر قوه قضائیه با رئیس قوه قضائیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین مسائل مربوط به تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت کلی قوه قضائیه مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان پارلمان پیشنهادات خود را برای توسعه سرمایه گذاری خارجی و کاهش زمان رسیدگی به دعاوی و دعاوی و همچنین لوایحی که قوه قضائیه می تواند به آنها ارائه کند ارائه کردند. کارها را آسان تر می کند قوه قضاییه با نمایندگی بالا

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان ارتباط مستقیم با مردم دارند و به خوبی به مشکلات آنها واقف هستند، گفت: نمایندگان با مردم ارتباط مستقیم دارند و به خوبی از مشکلات آنها آگاه هستند.

ابازاده مشکینی تاکید کرد: علاوه بر این گفتگوهای خوبی در این زمینه بین نمایندگان و رئیس قوه قضائیه انجام شد و رئیس قوه قضائیه نیز در این جلسه موارد بسیار مهمی را مطرح کرد و به محدودیت های قوه قضاییه در زمینه اشاره کرد. منابع و سخت افزار.”

وی ادامه داد: همکاری و تعامل نمایندگان سه قوه در استان ها از نکات مهمی بود که رئیس قوه قضائیه به آن اشاره کرد و وی در این جلسه تاکید کرد که جلسات مستمر با استاندار به عنوان یک مقام ارشد دولتی برگزار می شود. در استان ها مجمع نمایندگان و رئیس قاضی استان تشکیل شد و این شورای سه نفره مهم ترین موضوعات کلان و راهبردی استان در حوزه اداره و توسعه عدالت و اقتصاد مقاومتی را رونق در کرد. تولید و رفع موانع کسب و کار

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت ملی را بالا برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید