معاون رئیس‌جمهور برای بررسی پروژه‌های زیرساختی به اصفهان سفر می‌کند

معاون اجرایی رئیس جمهور برای بررسی روند پیشرفت برخی از پروژه های بزرگ عمرانی و زیربنایی استان اصفهان از جمله پروژه قطار سریع السیر اصفهان-کم-تهران به اصفهان سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری به منظور بررسی برخی پروژه های کلان عمرانی و زیربنایی و دیدار با تعدادی از نخبگان و جامعه دانشگاهی از فردا 13 دی ماه به مدت دو روز به استان اصفهان سفر می کند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، بازدید از روند پیشرفت پروژه قطار سریع السیر اصفهان – کوم – تهران، حضور دانشجویان استان، میزبانی از دانشگاه صنعتی اصفهان، تجلیل برگزیدگان جشنواره شهید رجایی، بازدید از پروژه کنارگذر شرقی و سالن همایش های بین المللی اصفهان بخش هایی از برنامه سفر دو روزه معاونت اجرایی رئیس جمهور در استان اصفهان.

همچنین با حضور وی قرارگاه مقابله با آلودگی هوای استان اصفهان تشکیل و ضمن بررسی راهکارهای عملیاتی برای کاهش و رفع آلودگی هوای استان تصمیم گیری خواهد شد.

در این سفر مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان از جمله در حوزه آبرسانی و زاینده رود به طور ویژه بررسی می شود.


آیا این خبر مفید بود؟