افتتاح 380 پروژه صنعتی و 390 پروژه توسعه زیرساختی در شهرها و نواحی صنعتی کشور


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805457

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران گفت: در دهه مبارک فجر امسال با همت صنعتگران، کارآفرینان و جهادگران اقتصادی بیش از 380 طرح صنعتی جدید در شهرها و نواحی صنعتی کشور افتتاح می شود. بیش از 50 پروژه صنعتی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی رسولیان در پیام تبریک خود به مناسبت دهه مبارک فجر با اشاره به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست»، گفت: سرافرازی ایران. انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با اتکا به ایثار، رشادت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام از نهضت عاشورا شکل گرفت. جمهوری اسلامی «روی زمین بیرون رفت و لحظه ای کوتاه نیامد».

در این پیام آمده است: دهه فجر نویدبخش روزهای باشکوهی است که به گفته اندیشمندان برجسته سیاسی جهان نه تنها برای ایران بلکه نقطه عطفی در تاریخ سیاسی جهان و نقطه عطفی در مبارزه یک ملت برای ایجاد تحول بزرگ در عرصه‌های مختلف است. سیاسی، عقیدتی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین یادآور ایثار، مقاومت و مبارزه ملتی است که با عزم و اراده پولادین آغاز شد، حرکتی که سرانجام با برچیدن نظام استعماری به الگویی شایسته برای بیداری دیگر ملت ها تبدیل شد. به رهایی “زندانی استثمار باش.”

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخشی دیگر از این پیام گفت: ایران در طول چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. دهه مبارک فجر امسال با کمک صنعتگران، کارآفرینان و جهادگران اقتصادی بیش از 380 طرح صنعتی جدید در شهرها و نواحی صنعتی کشور افتتاح و عملیات اجرایی بیش از 50 طرح صنعتی راه اندازی می شود.

رسولیان افزود: همچنین در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مفتخریم که در سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران، با توجه به وظیفه اصلی تامین امکانات زیربنایی صنعت و تولید، 390 پروژه برای توسعه زیرساخت ها در شهرها و نواحی صنعتی «و اختصاص آن به جامعه صنعتی کشور».

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری و همه مسئولان و پاسداران انقلاب اسلامی، ایام مبارک و فرخنده دهه مبارک فجر را برای ملت ایران اسلامی بویژه صنعتگران، تولیدکنندگان و صنعتگران آرزو کرد. وی ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شهرها و نواحی صنعتی سراسر کشور و در پیشگاه حضرت احدیان برای ملت شریف و غیور ایران آرزوی بهروزی و موفقیت روزافزون کرد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های تابعه استانی آن هم‌اکنون دارای 506 شهر و 326 منطقه صنعتی و چهار منطقه ویژه اقتصادی، 81 شهر و ناحیه تخصصی صنعتی، 7 شهر فناوری، 38 مرکز خدمات فناوری و تجاری هستند. 2 مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، 96 هزار و 841 قرارداد منعقد و بهره برداری از 48 هزار و 535 واحد صنعتی و 3 هزار و 182 واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم 961 هزار و 910 نفر را در سراسر کشور فراهم می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید