توسعه مشکلات زیرساختی در استان زنجان با اجرای صندوق توسعه در حال وقوع است

ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800045

توسعه مشکلات زیرساختی در استان زنجان با اجرای صندوق توسعه در حال وقوع است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی امروز در جلسه کارگروه امور اقتصادی استان زنجان با اشاره به اینکه برخی از دولت ها بودجه خوبی داشتند و پروژه های مهمی را افتتاح کردند، گفت: هر ساله در دهه فجر و هفته دولت پروژه های مختلفی را افتتاح می کنم اما وقتی نگاه می کنم می بینیم. که حال مردم خوب نیست و مردم از این حرکات راضی نیستند.

وی گفت: پروژه هایی که در دولت های گذشته راه اندازی شده اند، مربوط به شاخص های رفاه، اشتغال و تولید ناخالص داخلی نیستند.

استاندار زنجان با بیان اینکه هر دستگاهی چند سالن ورزشی برای خود باز کرده و اجاره می دهد، تصریح کرد: 90 درصد سالن ها در نوبت صبح خالی است.

وی خاطرنشان کرد: دلیل ساخت و افتتاح این گونه پروژه ها در استان این است که رئیس و مدیر نظام یا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای نشان دادن عملکرد خود اقدام به این کار کرده است. زندگی مردم و کاهش شانس جینی می تواند به خودی خود تبدیل به یک هدف شود.

افشارچی گفت: اگر پروژه ای در استان ساخته یا افتتاح شود باید ببینیم تولید و توزیع ثروت و اشتغال به کجا می رسد که هدف ما همین است.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان استانی پروژه ای پیدا کردند بگویند پروژه از این منظر کجاست، گفت: در این زمینه دو دستگاه صمت و جهاد کشاورزی کار سختی دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر صندوق توسعه و پیشرفت اجرایی شود و بتوانیم بین 2 تا 4 هزار تن فولاد در آن سرمایه گذاری کنیم، می توانیم همه مشکلات زیرساختی را حل کنیم، تصریح کرد: 7 هزار میلیارد در استان سرمایه گذاری شده است. سال

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید