مشکلات زیرساختی مازندران نگاه ملی می خواهد/ پروژه های راه و آب چند سالی است که پیشرفتی نداشته است

ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801631

رضا علیحانی با بیان اینکه مشکلات زیرساختی استان باید از منظر ملی برطرف شود، گفت: امیدواریم با توجه ویژه به وزارت راه و شهرسازی شاهد توسعه زیرساخت‌های استان به ویژه حمل‌ونقل و راه باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، رضا علیهانی امشب در دیدار نماینده مردم بابل در مجلس و یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مردم مومن و غیور مازندران همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی بوده اند، گفت: به مدت هشت سال دفاع مازندران در پوشش سبز مغفول مانده است و از مسئولان کشوری می خواهیم به دستورات مقام معظم رهبری در این زمینه عمل کنند. مشکلات مردم ولایی و انقلابی روستا را در نظر داشته باشید.
علیهانی با بیان اینکه این استان با 4 درصد جمعیت کشور 11 درصد تردد کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: راه های ارتباطی مازندران به دلیل مناسب بودن برای گردشگران و نزدیک به پایتخت و در نظر گرفتن جاده های بسیار متراکم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه مشکلات زیرساختی این استان باید از منظر ملی مورد توجه قرار گیرد، افزود: امیدواریم با توجه ویژه به وزارت راه و شهرسازی شاهد توسعه زیرساخت های این استان به ویژه حمل و نقل و راه های استان باشیم. توسعه شهر”.
معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به اینکه فاصله کم آبادی ها در استان و تراکم شهرها بر اهمیت راه های استان افزوده است، گفت: با وجود همه این ویژگی ها توجه خاصی به این جاده ها و فعلی نمی شود. زیرساخت ها برای مردم این استان نیز کافی و مناسب نیست.
علیهانی با بیان اینکه بسیاری از پروژه ها به ویژه در حوزه راه و آبرسانی طی چند سال گذشته پیشرفتی نداشته و نتایج منفی آن استان را تحت تاثیر قرار داده است، افزود: لازم است؛ در این راستا باید در سال 1385 به بهره برداری رسید. وزارت راه و شهرسازی باید توجه و توجه ویژه ای به تکمیل سایر پروژه ها داشته باشد تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در استان نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید