مشکلات بهداشتی، معیشتی و زیرساختی در خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است


ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843027

نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی:

خسروی بیان کرد: امیدواریم دولت سیزدهم با تحقق وعده های خود توجه ویژه ای به مسائل بهداشتی، زیرساختی و راه های استان خراسان جنوبی داشته باشد و همچنین به مسائل معیشتی مردم رسیدگی شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هاورستان، حسین حسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جلسه جمع بندی مصوبات سفر رئیس جمهور که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در سال 1396 برگزار شد. استان: که باید در حوزه های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تمرکز بر افزایش اعتبار مصوبات سفر برای نقاط مختلف استان است، گفت: قدمت اولین بیمارستان بیرجند 73 سال بود و 140 پزشک در استان کمبود داشتیم و تجهیزات بیمارستانی خراسان جنوبی نیز فرسوده بود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصاف در مجلس شورای اسلامی گفت: نیمی از جمعیت 400 هزار نفری خراسان جنوبی توسط تامین اجتماعی تامین می شود در حالی که تامین اجتماعی در بیرجند تنها یک بیمارستان دولتی دارد.

خسرو با بیان اینکه انتظار دارد بیمارستان میلاد تامین اجتماعی از وضعیت هلدینگ خارج شود، گفت: سالمندان تحت مراقبت اجتماعی نیاز به مراقبت شبانه روزی دارند که هزینه های آن چندین برابر شده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: یکی دیگر از خواسته های ما افزایش کلانتری ها در نقاط مختلف استان است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصاف در مجلس شورای اسلامی گفت: بی ثباتی حاکمیت آفتی برای مردم و دولت است و انتظار داریم در این زمینه توجه بیشتری شود.

خسرو به خدمات بهداشتی و درمانی دولت اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت سیزدهم با تحقق وعده های خود به مسائل زیربنایی راه های استان توجه ویژه ای داشته باشد و مسائل معیشتی مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید