آیت الله اعظمی مظاهری: اگر قرار است به «حجاب» توجه شود، باید به «مشکلات معیشتی» مردم نیز توجه کافی شود.

آیت الله اعظمی مظاهری: اگر قرار است به «حجاب» توجه شود، باید به «مشکلات معیشتی» مردم نیز توجه کافی شود.

آیت الله مطهری به مطالبه اسلام و الزام دین مبنی بر توجه به همه ابعاد زندگی مردم اعم از نیازهای اقتصادی و معیشتی و نیازهای فرهنگی و اجتماعی پرداخت و گفت: اگر قرار باشد به امور فرهنگی مانند حجاب توجه شود سپس به مشکلات معیشتی مردم و سایر مشکلات و مشکلات توجه کافی شود.

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: اگر قرار است به مسائل فرهنگی مانند حجاب توجه شود، باید به مشکلات معیشتی و دیگر سختی ها و مشکلات مردم نیز توجه کافی شود.

رئیس دادستان و معاونین قضات استان اصفهان صبح امروز با حضرت آیت الله العظمی مظاهری دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، آیت الله مظاهری با گرامیداشت یاد و نام شهید آیت الله بهشتی، از وی به عنوان فردی برجسته و سرافراز و همچنین قهرمانی تمام عیار در خدمت به مردم یاد کرد و افزود: شهید بهشتی از یاران بیل از نزدیکان امام راحل است و اهداف بلندی را در قوه قضائیه دنبال کرده است.

وی شناخت شخصیت، راه و اهداف شهید بهشتی را امری ضروری برای مسئولان قضایی و دیگر مسئولان کشور دانسته و تاکید می کند: بزرگداشت واقعی شهید بهشتی در گرو پیگیری و اجرای آرمان ها و آرمان های این شهید بزرگوار است. .

آیت الله اعظمی مظاهری: اگر قرار است به «حجاب» توجه شود، باید به «مشکلات معیشتی» مردم نیز توجه کافی شود.

آیت الله مظاهری با اشاره به حساسیت و اهمیت مسئولیت در دستگاه قضایی، تلاش برای گره گشایی از مشکلات مردم و جلب رضایت آنان را وظیفه بزرگی دانست و خاطرنشان کرد: امروز بالاترین ارزش ها، خدمت به مردم و تامین آنان است. رضایت داریم و اگر اسلام و جمهوری اسلامی را در جامعه می خواهیم باید لباس عمل بپوشیم، وظیفه خدمت به ملت و کسب رضایت کامل و شایسته را داشته باشیم.

وی به مطالبه دین مبین اسلام و الزام دین مبنی بر پرداختن به همه ابعاد زندگی مردم از جمله نیازهای اقتصادی و معیشتی و نیازهای فرهنگی و اجتماعی نگاه کرد و گفت: اگر قرار است به مسائل فرهنگی مانند حجاب رسیدگی شود، مشکلات معیشتی وجود دارد. و دیگران نیز باید به مشکلات و مشکلات مردم توجه داشته باشند.

وی امید را عاملی انتقالی برای تضمین حرکت به سوی رشد می داند و تاکید می کند: با وجود همه مشکلات و معضلات مختلف، نباید از اصلاح امور و سامان دادن به مشکلات ناامید شد، بلکه باید با تلاش و صداقت بیشتر به مردم و گره گشایی از آنها خدمت کرد. و بدانيد كه در اين راه روح شهيد بهشتي و ساير شهداي انقلاب اسلامي را شاد و اميدوار كرده ايم و دعاي نبي اكرم (ص) «ارواحنا فداه» را نيز برآورده مي كنيم. مسلمین جعفری گزارشی کوتاه از عملکرد و مشکلات دستگاه قضایی استان اصفهان ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید