مقصد بعدی لیونل مسی تعیین شد؟

مقصد بعدی لیونل مسی تعیین شد؟

لیونل مسی که بدون شک یکی از بزرگان برتر فوتبال جهان است، این روزها فوتبال خود را در پاریس و در باشگاه پاری سن ژرمن دنبال می کند. شکی نیست که مسی فوتبالش را در این باشگاه فرانسوی تمام نخواهد کرد. اما سوال بزرگ این است که آینده ستاره بزرگ آرژانتینی بر اساس چه سناریویی خواهد بود؟

مسی در حال حاضر با پاری سن ژرمن تا سال 2023 قرارداد دارد. البته چیزی که خیال باشگاه پاریسی را حداقل روی کاغذ راحت می کند این است که در قرارداد مسیبندی این امکان وجود دارد که پاری سن ژرمن در پایان قرارداد یک سال دیگر قراردادش را تمدید کند. سال آینده.

با این حال، موندو دپورتیوو مدعی است که این اتفاق برای مسی نمی افتد و سناریوی آینده او از قبل نوشته شده است. بر اساس ادعای این رسانه کاتالانی، برخلاف همه گمانه زنی ها، مدیریت قطری باشگاه پاری سن ژرمن و ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، تصمیمی برای تمدید یک فصل قرارداد مسی در سال 2023 ندارند، این ادعا با توجه به اینکه اخیرا پی اس جی نشانه هایی نشان می دهد که آنها قصد ندارند با نیمار ستاره گران قیمت دیگر خود ادامه دهند. می توان گفت خلیفه و مدیران باشگاه پاری سن ژرمن تاکنون چندان از تصمیمات خود در خریدهای پر سر و صدا دو ستاره بزرگ آمریکای جنوبی راضی نیستند.

با این حال، ادعای اصلی رسانه های کاتالان مقصد آینده لئو مسی را مشخص می کند: اینتر میامی در آمریکا. این تیم متعلق به یکی از اسطوره های فوتبال جهان، دیوید بکهام است. ادعای موندو دپورتیوو اما نشانه های دیگری نیز دارد که می تواند احتمال آن را افزایش دهد. باشگاه آمریکایی اینترمیامی پیش از این سرنخ هایی را ارائه کرده است که نشان می دهد به حضور لیونل مسی چشم دوخته اند. خورخه ماس، دیگر مالک باشگاه اینترمیامی در گفتگویی که با سوالاتی در مورد آینده مسی و احتمال حضور او در آمریکا مواجه شد، گفت: مسی همچنان یکی از بهترین بازیکنان جهان است. دیوید بکهام با مسی پیوند خورده است و من معتقدم اگر او پاری سن ژرمن را ترک کند مایلیم او را در اینتر میامی ببینیم. آیا واقعا این اتفاق خواهد افتاد؟ ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد. من خوشبین هستم این نیز یک احتمال است.”

از طرفی در باشگاه بارسلونا صداهایی که می خواهند لیونل مسی برگردد و فوتبالش را در بلوگرانا به پایان برساند نه کم است و نه ضعیف. بسیاری از افراد در بارسا، از هواداران گرفته تا اعضای باشگاه و چهره های تاثیرگذار در باشگاه کاتالونیا، تصمیم باشگاه برای اجازه دادن به مسی را یک اشتباه می دانند و خواهان بازگشت او هستند.

ویکتور فونت، کاندیدای ریاست جمهوری بارسلونا که در این انتخابات مغلوب خوان لاپورتا شد، یکی از این مدعیان است. او بازگشت لئو مسی به بارسا را ​​به عنوان شعار تبلیغاتی خود انتخاب کرد و گفت که برنامه اش این است که مسی را به تیمش بازگرداند. برنامه ویکتور فونت این بود که مسی برای بارسا همان چیزی شود که مایکل جردن برای شیکاگو بولز بود. ایده ای که این روزها طرفدارانش در بارسلونا بیشتر شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید