مقصد نهایی ستاره استقلال مشخص شد

مقصد نهایی ستاره استقلال مشخص شد

پس از بسته شدن نقل و انتقالات زمستانی در لیگ ایران بود که عزیزبک امانوف تصمیم به جدایی از استقلال گرفت. اولین زمزمه های جدایی این بازیکن زمانی مطرح شد که این هافبک چند روز متوالی در تمرینات غایب بود.

روی موتا سرمربی استقلال در نشست خبری اعلام کرد که این هافبک را نمی شناسد و کادر فنی استقلال هم نمی داند که او در ایران است یا خیر.

چند روز بعد رسانه های ازبکستانی از عزیمت آمانوف به ترکیه برای بازدید از اردوی تیم نسف کارشی که خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با الشباب عربستان آماده می کند، خبر دادند.

امانوف در نهایت به ترکیه رفت و با ناسف تمرین کرد، اما باشگاه ناسف در اعلام نام این بازیکن برای حضور در بازی های دوستانه و ارتقای چهره او احتیاط زیادی به خرج داد. تا جایی پیش می رود که او حتی در یکی دو دیدار دوستانه به جای نام آمانوف از عبارت بازیکن تجربی استفاده می کند.

این موضوع در مورد پیوستن نهایی آمانوف به ناسف در ایران تردید ایجاد کرد. درست در روزهایی که گفته می شد این بازیکن یک طرفه قراردادش را با استقلال فسخ کرده و نامه اخطاری برای استقلال ارسال کرده تا به اشتباه خواسته هایش را به یکی از رسانه های نزدیک به باشگاه استقلال برساند!

اما دو اتفاق دیگر هم رخ داد که حضور آمانوف در ترکیب تیم نسف کارشی را قطعی و رسمی کرد. این در حالی است که رسانه های این باشگاه هنوز به صورت رسمی عکس یا خبری مبنی بر جذب این هافبک خبری منتشر نکرده اند.

نسف فردا یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشباب می رود که در قطر برگزار می شود. این تیم چند روزی است که در قطر حضور دارد و تمرینات خود را ادامه می دهد.

در یکی از عکس های منتشر شده در کانال ناسف کلاب، آمانوف با شماره 99 دیده می شود که به احتمال زیاد آمانوف در لیست آسیایی باشگاه ازبکستان قرار دارد.

موضوع دوم فهرست نهایی باشگاه نسف برای فصل آینده سوپرلیگ ازبکستان است که منتشر شده است. این مسابقات از چند هفته دیگر آغاز می شود و آمانوف برای این تیم بازی می کند.

در تصویر زیر نام آمانوف با شماره 99 برای نسف قارشی ذکر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید