مهدی ترابی به باشگاه پرسپولیس هشدار داد

پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک رفسنج را شکست داد. مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس پس از پایان بازی گفت: بازی خوب و زیبایی بود. ما توانستیم همانطور که می خواستیم بازی کنیم. خدای نکرده این روند را ادامه می دهیم تا به بالای جدول برسیم.

وی درباره توقف استقلال در هفته بیستم گفت: تمرکز ما روی بازی های خودمان است، چون می دانیم اگر سه امتیاز را کسب کنیم به بالای جدول می رسیم.

بازیکن پرسپولیس به اعتراض مسی به گل دوم که هم تیمی اش روی زمین افتاد واکنش نشان داد اما پرسپولیسی ها بدون توجه به او به بازی ادامه دادند: گل دوم را چه کسی زد؟ من ندیدم و اگر بقیه بازیکنان می دیدند توپ را دور می انداختند.

ترابی درباره پاس گل و بازگشتش به صدر جدول گلزنان گفت: این چیزها مهم نیست. اگر پرسپولیس برد، اگر تیم برد، هواداران خوشحال می شوند و ما خوشحال می شویم.

او درباره وضعیت مالی تیم و روند تمدید گفت: دیگر صحبتی نیست. ما گامی رو به جلو ندیده ایم و امیدوارم مشکلات حل شود. قرارداد هفت بازیکن ما به پایان رسیده است. اگر برادری خود را ثابت نکنند، قرارداد بازیکنان آن طور که می خواهند تمدید نمی شود. من مذاکره نکرده ام. فقط گفتند نامه نوشته شده ولی من ندیدم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سربازی خود توضیح داد: 27 سال سن دارم و دانشجو هستم. می توانید از دانشگاه بوئین زهرا بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید