مهدی طارمی; اروپا یا الهلال; مشکل این نیست!

مهدی طارمی;  اروپا یا الهلال;  مشکل این نیست!

رسانه های معتبر اروپایی از جمله مدیرمسئول مجله مارکا پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی را تایید کردند. با وجود اینکه امروز این خبر رسید، طارمی قصد بازگشت به فوتبال آسیا را ندارد و می خواهد فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد.

طارمی قبل از رفتن به لیگ پرتغال در لیگ ستارگان قطر بازی می کرد و از نظر مالی شرایطی داشت که جای توجه دارد. اگر طارمی می خواست صرفاً بر اساس درآمدزایی زندگی کند، دلیلی برای مهاجرت او به اروپا نبود و می توانست در خانه تنبل قطر که لیگ این کشور ظاهر اشتباهی دارد به کار خود ادامه دهد و به همان اندازه درآمد کسب کند. تا حد امکان پول زیاد

طارمی اما سیاست معکوس در پیش گرفت و در انتقالی غیرقابل پیش بینی از الغرافه قطر راهی ریو آوه پرتغال شد و در مدت نسبتاً کوتاهی در این تیم پرتغالی ستاره شد. آزمایش موفقیت آمیز مهدی طارمی، باشگاه پورتو را به خرید او تشویق کرد و این انتقال به اوج موفقیت طارمی در فوتبال تبدیل شد. او اکنون با درخشش در لیگ پرتغال و گلزنی به تیم های مهم لیگ قهرمانان اروپا، چهره ای شناخته شده در فوتبال اروپاست.

سن مهدی طارمی در نقل و انتقالات بعدی جایی برای ریسک برای این بازیکن باقی نمی گذارد. طارمی می تواند در پورتو بماند یا حتی در غیرمنتظره ترین تصمیم ممکن به تیم دیگری در همان لیگ برود، اما در صورت ادامه کار این بازیکن در الهلال عربستان، اندک فرصت های باقی مانده او در فوتبال از دست می رود.

طارمی برای جدایی از پورتو و انتخاب تیم بعدی اش وسواس زیادی دارد. زیرا شاید این آخرین و مهمترین تصمیم در زندگی ورزشی حرفه ای او باشد. تیم و لیگ بعدی طارمی باید متناسب با شرایط فعلی او و کمی آینده نگر باشد. مهدی طارمی در شرایط فعلی نمی تواند برای بازگشت به فوتبال آسیا تصمیم بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید