مهدی طارمی نام تیمش برای فصل آینده را فاش کرد

مهدی طارمی نام تیمش برای فصل آینده را فاش کرد

مهدی طارمی طی سه سال حضورش در پورتو و روند رو به رشدی که داشت و فصل گذشته را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند، اکنون مورد توجه باشگاه های مختلف اروپایی قرار گرفته است که جدی ترین آنها به تیم های ترکیه ای مربوط می شود، اما این ایرانی تیم ملی هنوز تصمیمی نگرفته، آینده اش مشخص نشده است.

مهاجم ایرانی پورتو که با این تیم قهرمان لیگ برتر، سوپرکاپ و جام حذفی پرتغال شده بود، فصل گذشته 22 گل به عنوان آقای گل به ثمر رساند و شب گذشته جام حذفی را به دست آورد تا حق خود را به دست آورد و تیمش را در این فصل برد.

با وجود اینکه مهدی طارمی فصل آینده با پورتو قرارداد دارد، شایعات جدایی او بیش از هر زمان دیگری شدت گرفته و در هفته های اخیر به بالاترین سطح خود رسیده است، اما حالا این ملی پوش ایرانی تمامی بازی های تیمش در فصل 2022 را به پایان رسانده است. این مشکل واکنش نشان می دهد.

مهدی طارمی پس از کسب موفقیت با پورتو در جام حذفی پرتغال در جشن قهرمانی تیمش گفت: می خواهم از همه هواداران تشکر کنم. ما نگرش عالی نشان دادیم و هرگز تسلیم نشدیم. بازی سختی مقابل براگا بود، اما با حمایت هوادارانی که به طرز شگفت انگیزی از ما حمایت کردند، موفق شدیم به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به سوال مهم پایان همکاری با پورتو و رفتن به باشگاهی دیگر در نقل و انتقالات تابستانی پاسخ کوتاه و جالبی داد: خروج؟ من هنوز با پورتو قرارداد دارم و اینجا هستم.

با توجه به شرایط خوبی که مهدی طارمی در سه سال حضورش در پورتو داشت، بعید نیست فصل بعد هم همین باشگاه را برای ادامه درخشش و کسب افتخارات بیشتر و ماندن در سطح فنی بالا انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید