موضوع وزیر اقتصاد در دستور کار جلسه علنی هفته آینده مجلس قرار می گیرد

ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801945

محمدرضاپور ابراهیمی با اشاره به پیگیری یک ماه پیش کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص جلوگیری از افزایش ناعادلانه مالیات در استان کرمان گفت: موضوع مصوبه کمیسیون اقتصادی مجلس به وزیر اقتصاد هفته آینده قرائت می شود. گردهمایی ملی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; محمدرضا پوابراهیمی گفت: یک ماه پیش موضوع افزایش ناعادلانه مالیات در استان کرمان در دستور کار کمیسیون اقتصادی و نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی قرار گرفت. سازمان با حضور استاندار کرمان این موضوع مطرح و تجدید نظر شده است.«سخت بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه افزایش نرخ مالیات استان کرمان به یکباره 128 درصد افزایش یافته است، گفت: این افزایش نرخ مالیات استان کرمان غیرکارشناسی است و غیر قابل قبول ، تولیدکنندگان و صنایع استان کرمان که باید هر چه زودتر اصلاح شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تشکیل صندوق‌های توسعه استانی و تقسیم درآمدهای مالیاتی مازاد به آن، گفت: با افزایش ناعادلانه مالیات‌ها در استان کرمان عملاً درآمد مالیاتی اضافی برای استان کرمان وجود ندارد. استان و این غیر قابل قبول است.

پورابراهیمی با اشاره به مکاتبه با رئیس جمهور مبنی بر افزایش ناعادلانه درآمدهای مالیاتی استان کرمان، گفت: . در ادامه این خبر حکایت از تعدیل ارقام مندرج در لایحه بودجه 1401 مالیاتی استان کرمان به نسبت متوسط ​​افزایش درآمدهای مالیاتی کشور دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید