موفق و درخشان؛ به عنوان مهندس جدید قرمزها

موفق و درخشان؛  به عنوان مهندس جدید قرمزها

ریکاردو آلوز، هافبک 29 ساله پرتغالی یکی از مطرح ترین خریدهای تراکتورسازی در نقل و انتقالات تابستانی بود. هافبک سابق تیم گیره قزاقستان که عملکرد فوق العاده اش در گلزنی را به نمایش گذاشته است و تراکتورهای سرخ امیدوار بودند با آوردن آلوز، جای یک هافبک بازیساز در تیمشان پر شود و بتوانند از درخشش هافبک پرتغالی اش استفاده کنند. در خط میانی موقعیت های گلزنی خوبی دارد.

آلوز خیلی زود به انتظارات هواداران تراکتورسازی پایان داد و درخشش خود را در ترکیب سرخپوشان تبریزی از همان هسته اول آغاز کرد. هافبک پرتغالی تک گل تیمش مقابل گلگر را به ثمر رساند و با وجود شکست تراکتورسازی، سپس در هفته دوم تراکتورسازی را از شکست در لحظات پایانی نجات داد و گل تساوی را برای رضا اسدی به ثمر رساند تا به تعداد پاس گل های خود در لیگ ایران اضافه شود و به شماره 2 برسد. .

هافبک پرتغالی تراکتوری ها شب گذشته معمار کامبک قربان بردیف بود و در جریان تقابل هیجان انگیز فولاد و تراکتورسازی، گل دوم تیمش را با پاس زیبای محمد آقاجانپور به ثمر رساند تا به تعداد پاس گل هایش در هفته های اخیر اضافه شود. لیگ برتر و حالا با 3 پاس گل در 3 هفته صدرنشین جدول بهترین پاس گل های لیگ بیست و دوم است.

ریکاردو آلوز قبل از پیوستن به تراکتورسازی در 224 بازی در لیگ های مختلف از جمله اسلوونی و روسیه به میدان رفت که نگاهی به دوران حرفه ای او نشان می دهد ستاره پرتغالی تراکتوری ها 28 بار گلزنی کرده و 36 بار بهترین گلزن بوده است. آلوز که کار خود را در لیگ ایران با رکورد 3 بازی و 3 پاس گل آغاز کرد، می تواند به یک رکورد تاریخی حمله کند.

سعید صادقی هافبک خلاق و باتجربه این روزهای پرسپولیس در فصل گذشته عملکردی رویایی در ترکیب دروازه بانان داشت و توانست 14 بار گلزنی کند و رکورد بیشترین پاس گل در تاریخ لیگ برتر را بشکند. هافبک پرتغالی تراکتورسازی که شروعی رویایی در لیگ بیست و دوم داشت، می تواند با ادامه درخشش در تراکتورسازی، به رکورد صادقی حمله کند و این شاهکار تاریخی را رقم بزند.

آلوز در ترکیب تراکتورسازی خوش درخشید و 3 گل برای تیمش به ثمر رساند تا شاگردان بردیف شروع ناامیدکننده ای در لیگ بیست و دوم داشته باشند و از 3 بازی ابتدایی خود تنها یک امتیاز کسب کنند و سرخپوشان تبریزی امیدوار باشند که بتوانند بر آن غلبه کنند. بازی آنها در هفته چهارم و بازی خانگی مقابل هواداران در فصل جدید لیگ برتر.

دیدگاهتان را بنویسید