میثم فدایی به عنوان مدیر فرابورس ایران انتخاب شد

ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789622

در پی توافق بر سر هیأت فرابورس ایران با استعفای هامونی از مدیریت فرابورسی بازار متشکل ارز، میثم فدایی به عنوان مدیر فرابورس انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته سلیمی، مدیر روابط عمومی سازمان بورس، پس از خروج قریب الوقوع امیر هامونی از فرابورس، میثم فدایی در سمت ریاست بورس ابقا شده است، بنابراین هیات مدیره فرابورس -کنتر مارکت می تواند کاندیداها و برنامه های آنها را برای ماه آینده بررسی کند سمت مدیر عامل فرابورس در کمیته ای زیر نظر هیات مدیره.

به گفته وی، وی در جلسه امروز هیات مدیره از انتخاب میثم فدایی مدیر فعلی نظارت بر موسسات مالی سازمان بورس به عنوان سرپرست فرابورس خبر داد.

به گزارش فرابورس ایران، محمدجواد سلیمی با اشاره به جلسه امشب هیات مدیره فرابورس گفت: با توجه به اینکه امیر هامونی باید سکان بازار ارز ایران را در دست بگیرد و در قلعه دیگری مسئولیت را بر عهده بگیرد، اعضای هیات مدیره فرابورس توافق دارند. به استعفای او

سخنگوی هیات فرابورس ایران از انتخاب گزینه نهایی تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل تایید مدیران بورس و بر اساس طرح های ارائه شده، نسخه نهایی به بورس معرفی می شود. مبادله اوراق بهادار

امیر هامونی از شهریور 1391 تاکنون مدیرعاملی فرابورس ایران را برعهده دارد و امروز هیات مدیره با استعفا از این سمت موافقت کرد تا از این پس به عنوان مدیر عامل بازار متشکل ارز ایران ایفای نقش کند.

انتهای پیام/
منبع:روابط عمومی سازمان بورس

دیدگاهتان را بنویسید