میزان دقیق حقوق بازنشستگان پس از افزایش چقدر است؟

میزان دقیق حقوق بازنشستگان پس از افزایش چقدر است؟

افزایش حقوق بازنشستگان بالاخره نهایی شد. از ابتدای سال خبر افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد و حتی در جلسات دولت افزایش حقوق به 57 درصد رسید. اما خبری از افزایش حقوق بازنشستگان نشد. افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان نیز لغو شد. میزان حقوق بازنشستگان در شهریور ماه تغییر می کند

وزیر رسمی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با بررسی های انجام شده و تامین منابع مالی، حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سایر رده ها بر اساس سقف شورای عالی کار اصلاح می شود.

محمدهادی زاهدی وفا در جمع خبرنگاران به برنامه ریزی برای افتتاح تعاونی ها در ایام هفته تعاون اشاره کرد و افزود:

طرح توسعه تعاونی ها در همه استان ها برنامه ریزی و ارائه شده است که در صورت اجرایی شدن، رشد قابل قبولی در این بخش خواهیم داشت.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور محقق می شود.

بازنگری در حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سایر سطوح
زاهدی وفا با اشاره به مشکلات تعاونی های فعال در کشور گفت: هر تعاونی مشکلات مختلفی دارد، به عنوان مثال در تعاونی های مسکن مهم ترین موضوع بحث مالکیت و تمدید اجرای پروژه است.

وی تصریح کرد: برای رفع این مشکلات با همکاری مدیران تدابیری اندیشیده شده تا اصلاح ساختاری در این تعاونی ها صورت گیرد.

زاهدی وفا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات تعاونی ها این است که تعاونی های نوع دوم و عمومی در سیاست های پولی اصل 44 پیش بینی شده است اما در این راستا گامی برداشته نشده است.

تذکر ۵۶ نماینده مردم به «رئیسی» درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری
عضو هیأت رئیسه مجلس تذکر 56 نماینده مردم به رئیس جمهور مبنی بر لزوم افزایش حقوق و مزایای کارکنان و مستمری بگیران کشوری و ارتشی، مستمری بگیران تأمین اجتماعی و کارکنان دستگاه قضایی را قرائت کرد. .

علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز قوه مقننه را به شرح زیر قرائت کرد:

– یادداشت روح الله ایزدخواه با 46 نماینده به رئیس جمهور و وزیر صمت: لزوم رعایت تکلیف قانونی اسقاط خودروهای فرسوده و جلوگیری از اخذ عوارض.

دیدگاهتان را بنویسید