میزبان مسابقات بین المللی شطرنج زنجان است


ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855126

رئیس هیئت شطرنج استان زنجان با بیان اینکه اولین دوره مسابقات بین المللی شطرنج با عنوان جام شیرجه دریادل استان زنجان برگزار می شود، گفت: این رویداد ورزشی از 6 تا 9 تیرماه به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید حلسی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه اولین دوره مسابقات بین المللی شطرنج با عنوان جام غواصان دریادل استان زنجان برگزار می شود، گفت: این رویداد ورزشی از 6 تا 9 تیرماه به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به محل برگزاری این مسابقات گفت: این رویداد ورزشی در زنجان و در سایت هتل پیام برگزار می شود.

رئیس هیئت شطرنج استان زنجان با بیان اینکه تاکنون چهار کشور در این رویداد ورزشی اعلام حضور کرده اند، گفت: کشورهای آذربایجان، ترکیه، عراق و افغانستان تاکنون برای حضور در این رویداد ورزشی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه اقدامات بیشتری برای حضور بیشتر کشورها در این رویداد ورزشی در حال انجام است، گفت: تاکنون 80 شطرنج باز در این رویداد ورزشی اعلام حضور کرده اند و پیش بینی می شود 200 نفر در این رویداد ورزشی شرکت کنند.

حلسی با بیان اینکه تاکنون 12 استان کشور در این رویداد ورزشی شرکت کرده اند، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در سال های آینده این رویداد ورزشی را با این برند برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در طول برگزاری مسابقات شطرنج در کشور تنها 6 استان موفق به برگزاری مسابقات بین المللی به نام استان خود شدند، افزود: استان زنجان یکی از استان هایی است که توانسته مسابقات بین المللی را با برند استانی برگزار کند.

رئیس هیئت شطرنج استان زنجان با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادهای ورزشی می تواند باعث رونق فرهنگ شطرنج در استان شود، خاطرنشان کرد: برگزاری رویدادهای بین المللی در استان باعث ارتقای سطح شطرنج بازان، معلمان و داوران استان زنجان می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید