ناراحتی مدیران پرسپولیس از رفتار کاوه رضایی

پس از اینکه کاوه رضایی نتوانست با استقلال تهران قرارداد رسمی امضا کند، باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با این مهاجم با مدیر برنامه های چراغ سبز دیدار کرد.

رضایی که در پیش فصل با استقلال تهران تمرین می کرد به دلیل مشکلاتی نتوانست خیلی زود با آبی پوشان قراردادش را امضا کند تا در این فصل در جمع بازیکنان نباشد.

کاوه رضایی که پس از بیرون ماندن از لیست استقلال برای حضور در جام جهانی 2022 به فوتبال باشگاهی کشور بازگشته بود، از طریق مدیربرنامه های خود با رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه جلسات رسمی برگزار کرد و همچنین به دریافت مالی «قرمز» پرداخت. پیشنهاد.

پس از تایید رسمی تمامی درخواست های این بازیکن، مدیر برنامه های رضایی از درویش فرصت خواست تا پاسخ نهایی بازیکن سابق استقلال را بدهد.

چهار روز از آخرین مذاکرات طرفین می گذرد، خبری مبنی بر عقد قرارداد کاوه رضایی با پرسپولیس منتشر نشد، این در حالی است که مدیران باشگاه در حالی از رفتار عجیب این بازیکن ناراحت هستند که تمام شرایط را پذیرفت و جزئیات قراردادش اما خبری از حضورش برای امضای قرارداد نشد با کاوه رضایی مذاکره کرد.

درویش همچنین از محمد محمدی، دستیار ورزشی خود خواست تا زمانی که این بازیکن به میز مذاکره بازگردد و اصرار بر جذب او نداشته باشد، به هیچ وجه با کاوه رضایی تماس نگیرد.

تصمیم درویش برای توقف مذاکرات با کاوه رضایی در حالی رخ داد که شیخ دیابه با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده بود و او تنها برای امضای قرارداد باید در تهران حاضر می شد.

دیدگاهتان را بنویسید