نگرانی کمانداران المپیک برطرف شد/ اسپانسر ویژه رستمیان

ساعت: 11:07
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923606

با اعطای اسپانسر ویژه به هانیه رستمیان، دغدغه این کماندار المپیکی برطرف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هانیه رستمیان تیرانداز کشورمان اولین ورزشکار ایرانی است که سهمیه المپیک را کسب کرده و در المپیک قبلی پرچمدار ایران بود. اما رستمیان پس از کسب سهمیه المپیک در مصاحبه ای اعتراضی اعلام کرد که با اسلحه قرضی این سهمیه را کسب کرده و از کمبودها و مشکلات گله مند است.

در پی شکایت هانیه رستمیان دختر المپیکی ایران از نبود اسپانسر و کمبود سلاح و مهمات برای تمرین، اداره کل ورزش و جوانان مازندران نگرانی هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی و اولین المپیکی کشور را برطرف کرد. سهمیه، سهم.

در جلسه ای که با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، مدیر یک شرکت تولیدی و خیریه ورزشی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد. هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی برای رفع دغدغه هانی رستمیان برای حضور در مسابقات مختلف ورزشی از این قهرمان شایسته تفاهم نامه حمایتی منعقد شد.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار حمایت حامیان ورزشی، سرمایه گذاران و خیرین ورزشکاران مازندرانی شد و تصریح کرد: استان مازندران همواره مورد توجه بوده و سهم بسزایی در کسب مدال داشته است. بیش از 30 درصد مدال های کسب شده در تیم های ملی متعلق به ورزشکاران مازندرانی است. موضوع حمایت از قهرمانان مربوط به امنیت و آرامش روحی و روانی ورزشکاران ماست تا بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا این قهرمانان با سهولت بیشتر و با شعور جمعی به تمرینات خود ادامه دهند. حمایت و توجه به قهرمانان یکی از برنامه های اصلی ماست و برای رفع مشکلات قهرمانان مازندرانی با جدیت تلاش خواهیم کرد.

در این نشست هانیه رستمیان با ارزیابی اقدامات پیگیری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: استان مازندران مملو از قهرمانان است و رسیدگی و رسیدگی به آن کار بسیار سختی است. مراقبت از قهرمانان و ورزشکاران این استان.

در پایان این جلسه تفاهم نامه و قرارداد حمایتی برای هانیه رستمیان منعقد و حمایت اولیه 100 میلیون تومانی از این قهرمان تقدیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید