نگهبانان روز چهارشنبه روانه زندان خواهند شد


ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815854

محمد قاسمی گفت: به کسانی که می خواهند از جو چهارشنبه آخر سال سوء استفاده کنند و یا به دنبال کسب منافع مالی باشند به محض شناسایی با آنها برخورد قانونی می شود و روزهای نوروزی را دور از خانواده و در زندان سپری می کنند هشدار می دهیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی بیان کرد: انتظار داریم خانواده ها در چهارشنبه آخر سال بر نوجوانان و جوانان خود تسلط بیشتری داشته باشند و بر هیجانات خود کنترل داشته باشند تا از شادی کوتاه مدت پشیمان نشوند.

وی ادامه داد: انتظار داریم دستگاه های متولی مانند نیروی انتظامی همانطور که تاکنون به خوبی عمل کرده اند، تقویت نظارت را در دستور کار خود قرار دهند.

دادستان قزوین و انقلاب گفت: رسانه ها نیز باید به این موضوع خطیر بپردازند و با ایجاد محتوای آموزشی بر روی دستورالعمل ها فضا را فراهم کنند تا کمترین آسیب را در شب سال نو شاهد باشیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به کسانی که می خواهند از جو چهارشنبه آخر سال سوء استفاده کنند یا به دنبال منافع مالی هستند، هشدار می دهیم به محض شناسایی با آنها برخورد قانونی شود و روزهایی را در نوروز به دور از خانواده و در زندان سپری کنند. “

وی در پایان تاکید کرد: اگر مردم قصد انجام اقداماتی مانند اخلال در نظم عمومی را در روز چهارشنبه دارند، از این پس باید به فکر عواقب قانونی آن باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید