بازی با سلامتی مردم در سایه مدیریت ضعیف نگهبانان نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت + آفرود

زمان: 22:39
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774678

امسال بزرگترین نمایشگاه خودرو و موتور آفرود در جنوب کشور در مجموعه جهانی تخت جمشید و باغ پردیس مرودشت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته شیراز ، تقریبا 2 سال گذشت که مهمان ناخوانده ای به نام کرونا به خانه ما آمد و آنقدر ماند که او اکنون میزبان است. میزبانی که در سراسر جهان و هر روز با نوع و پشم جدید چادر زده است ، نگرانی مردم را ایجاد کرده است ، زیرا با بودن و دور هم بودن در هر لحظه ، یکی از عزیزان ما را محروم می کند.

اگرچه کارشناسان می گویند تنها راه برای از بین بردن این ویروس ناخوشایند ، ماندن در خانه و قرنطینه است ، اما مطمئناً ماه ها و سال هایی که زندگی و جامعه نمی توانند از آنها اجتناب کنند ، باید راه حل های جدیدی برای تغییر شیوه زندگی یافت ، راه حل هایی که سلامت افراد را نیز تضمین می کند. بدن و ذهن انسان

ما باید زندگی خود را شادتر کنیم و با تغییر شیوه زندگی خود و خانواده خود را از این ویروس نجات دهیم ، زیرا شیوع بیماری کرونر قلب (کووید 19) علاوه بر آثار جسمی ، پیامدهای روانی جدی نیز به دنبال دارد. پیامدهای این ویروس شامل عصبانیت ، یأس ، درماندگی ، اندوه ، اندوه ، اندوه ، درماندگی و سرزنش خود است.

زندگی در دوران قرنطینه دشوار است و شما باید در حالی که سالم هستید شاد باشید ، این امر غیرممکن است مگر اینکه پروتکل ها و رویه های بهداشتی را رعایت کرده و از اجتماعات خطرناک اجتناب کنید.

اگرچه در این دوره برخی از افراد سعی کردند خود و عزیزان خود را با استراتژی های سرگرمی ، ورزش و حتی سفر از خطر افسردگی ، اندوه و ناامیدی دور نگه دارند ، اما گاهی اوقات همان تصمیمات ، اگر به درستی اجرا نشوند ، می توانند نتیجه معکوس داشته باشند. زندگی افراد بیشماری خطرناک.

سرگرمی هایی مانند کنفرانس ها ، سمینارها و مسابقات ورزشی ، گردهمایی های شلوغ دوستانه و خانوادگی و غیره ، اگر به درستی مدیریت و اجرا نشوند ، خطرات جبران ناپذیری برای جامعه به دنبال دارند.

یکی از این فعالیت های ورزشی که برای شادی و سرگرمی جامعه جوان برگزار می شود ، جشنواره های اتومبیل و موتورسیکلت است که هر ساله در نقاط مختلف کشور از جمله استان فارس برگزار می شود و طرفداران زیادی در بین جوانان و نوجوانان.

امسال بزرگترین نمایشگاه خودروهای آفرود و موتورسیکلت در جنوب کشور در مرودشت ، نزدیک مجتمع جهانی تخت جمشید ، در باغ پردیس برگزار شد. این نشانه این بود که برنامه به درستی مدیریت نمی شود و هیچ توجهی به روش های بهداشتی نمی شود

سهل انگاری که هم مردم و هم مسئولان در آن مقصر هستند و شاید اگر بهتر مدیریت می شد ، نگران افزایش تعداد تاج در این شهرها نبودیم.

خبر خاکستری

دیشب به درخواست برخی از شهروندان برای بازدید از وضعیت این نمایشگاه مخفی ، به باغ پردیس پرسپولیس ، محل برگزاری این نمایشگاه رفتیم و متأسفانه با صحنه هایی روبرو شدیم که جز نگرانی از انفجار چیزی برایمان به ارمغان نیاورد. از تاج. تماشاچی سفت بود.

در ابتدا ورود به تخت جمشید که از یک سو باعث ترافیک سنگین از یک سو و ازدحام بیش از حد مردم از طرف دیگر شد ، موجب نگرانی برخی از شهروندان شد.

اگرچه با مدیریت و راه حل مناسب ، می توان مسیر ورود و خروج را یک طرفه کرد و بازدیدکنندگان از تخت جمشید و نمایشگاه را در جهت دیگری هدایت کرد و همچنین با فروش بلیط یا سانسور نمایشگاه از این مجموعه جلوگیری کرد ، اما به نظر می رسد فقط برگزاری این جشنواره برای برگزارکنندگان مهم است و نه برای زندگی بازدیدکنندگانی که اغلب از ماسک استفاده نمی کنند.

در همین حال ، کارکنان اداره ورزش و جوانان و مجموعه سلامت شهر باید پاسخگوی چنین اختلال و انباشتی باشند که بدون هیچ راهنمایی اتفاق افتاد و به پایان رسید تا در آینده شاهد تکرار حوادث مشابه نباشیم.

پایگاه خبری تحلیلی شیرازه با توجه به مأموریت خود پاسخ مسئولان مربوطه را پیگیری می کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید