9 دی مرهمی بر مصائب فتنه 88 بود، 9 دی نشان داد که مردم خود نگهبانان اصلی انقلاب بودند.

ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796369

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

یکی از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه در 8 دی ماه سال 89 مشخص شد که مردم خود حافظان اصلی انقلاب بودند، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد ملک زاده عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه کوم در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به فتنه 88 گفت: نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را باید یکی از حساس ترین و پر فراز و نشیب ترین رویدادهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست. رویدادی که سال ها برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: حدود چهار سال قبل از انتخابات 2009 سناتور مک کین نامزد جمهوری خواهان در سال 2005 وعده داد: در ایران نظام جنبش سبز را نابود خواهیم کرد.
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: وعده سناتور مک کین با اسم رمز تقلب در ژوئن 2009 محقق شد و پیش از این نیز پنتاگون و سیا هشت دفتر ویژه در دوبی، بکرام، بیشکک، باکو، سلیمانیه، آمستردام، لندن و واشنگتن ایجاد کردند. علاوه بر این خدمات ویژه، حداقل 17 سفارت غربی اطلاعات حساسی را جمع آوری کردند.
وی افزود: حداقل 700 اتاق فکر و برنامه ریزی در آمریکا به طور ویژه مشکلات ایران را بررسی کرده و تصمیماتی را برای مقابله با ایران و براندازی جمهوری اسلامی در اختیار تصمیم گیران قرار داده اند.
حجت الاسلام ملک زاده گفت: برنامه ریزی به اینجا ختم نمی شود بلکه در بحبوحه قیام آمریکایی ها 88 دفتر به نام دفتر هماهنگی ایران به ریاست معاون اول اوباما و گیوبدن رئیس جمهور فعلی آمریکا در کاخ سفید راه اندازی کردند. خانه.”
وی خاطرنشان کرد: 13 ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران، نشستی با حضور عناصر ضدایرانی دولت آمریکا به همراه چند تن از منافقین و مخالفان جمهوری اسلامی در واشنگتن برگزار شد. در این جلسه موضوع تقلب در انتخابات 1388 و تلاش رژیم برای انتخاب مجدد محمود احمدی نژاد و لزوم تشکیل کمیسیونی با عنوان “حفاظت صدا” توسط اصلاح طلبان مورد تاکید قرار گرفت.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: سه ماه بعد کمیته مشترک صیانت از صداهای جریان اصلاحات بر احزاب کارگزاران، مجلس روحانیت، مشارکت و مجاهدین انقلاب متمرکز شد. ، رسما اعلام موجودیت کرد و شورای نگهبان را برای برگزاری انتخابات زیر سوال برد و خواستار تشکیل کمیسیون مستقل انتخابات و برکناری شورای نگهبان و وزارت کشور شد.
وی افزود: همزمان با این تحول، بی بی سی فارسی برنامه خود را از 6 ساعت به 24 ساعت افزایش داده و همراه با سایر رسانه های فارسی زبان، پیروزی یا تقلب آشکار میرحسین موسوی را اعلام می کند.
حجت الاسلام ملک زاده افزود: در روز انتخابات و قبل از پایان زمان رای گیری، مبنای گسترده ای برای اعلام پیروزی میرحسین موسوی پیش از موعد مقرر وجود دارد، در غیر این صورت در انتخابات تقلب می شود. همسر آقای هاشمی رفسنجانی از هواداران میرحسین می‌خواهد در صورت وقوع تقلب (میرحسین برنده اعلام نشد) فردای انتخابات به خیابان‌ها بیایند. چهره میرحسین نیز در این روز اعلام می کند: «برنده مشخص من با تعداد بسیار زیاد آراء هستم»!
وی گفت: و اینگونه بود که آشوب های خیابانی با نام کد تقلب آغاز شد که سال ها برنامه ریزی و بررسی شده است.
یکی از اعضای انجمن تحقیقات سیاسی حوزه علمیه کوم گفت: اما در این میان باید قبل از وقوع اغتشاشات وسط خیابان، موقعیت عمدی برخی املاک در منطقه که شعله های ناآرامی را شعله ور ساخت، مورد توجه قرار داد.
وی گفت: اما تنها مرهمی برای فرونشاندن این شورش، بصیرت انقلابی مردم در 9 دی 1388 بود. دریای خروشان روشنگری در 9 دی بر زخم های کثیف این یاغی مرهم بخشید و نشان داد که صفوف مردمی هستند. جدا از صفوف مردم، شورشیان و خود مردم نگهبانان اصلی انقلابشان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید