مردم نقطه عطف حماسه 18 آذر بودند/ هدف دشمن از فتنه اخیر ایجاد درگیری مسلحانه بود.


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921075

نماینده مردم قم در شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نقطه عطف حماسه 18 دی بودند، گفت: هدف دشمن از قیام اخیر ایجاد درگیری مسلحانه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری در گفتگو با خبرنگار قم فوری، با اشاره به سالروز یوم الله 18 آذر، اظهار داشت: ملت ایران در 4 دهه گذشته ثابت کرده است که هر زمان که باشد. لازم است با حضور و نمایشی شدن نقشه های دشمنان نظام را از بین ببرند و این مهم در دی ماه امسال است.» 88 نیز اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: حضور رهبری جامع، آگاه و مقاوم در کنار حضور حماسی مردم در 18 آذر از عوامل تشدید کننده اغتشاشات سال 88 بود که ایستادگی کردند.

ذوالنوری به قیام اخیر نیز اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام در صدد بودند تا حادثه ای مانند 17 شهریور ایجاد کنند و مردم را به پادگان ها بکشانند تا نظام مجبور به شلیک شود، اما بصیرت مردم ما در این مرحله است. توطئه دشمن را خنثی کرد.


وی افزود: مردم با وجود اینکه از مشکلات اقتصادی رنج می برند اما به دلیل خشونت و کشتار اراذل و اوباش، هتک حرمت اماکن مقدس و آتش زدن مساجد، حسینیان و قرآن و… افشای ارتباط شورشیان با منافقین و افشای دروغ آنها در مورد قتل ها.


نماینده مردم قم در شورای اسلامی، اقدامات اخیر دشمنان نظام را ادامه دسیسه های دهه های گذشته خواند و ابراز داشت: دشمن با تحریم های اقتصادی، تحریم نظامی، فعال شدن گروهک های ضد انقلاب جنگ تحمیلی، نقشه های ساکت براندازی، هرج و مرج و بی نظمی از اول انقلاب، تلاش کرد انقلاب را زمین گیر کند، اما در عمل هرگز موفق به انجام آن نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید