نیکی کریمی از رابطه 12 ساله خود با یک کارگردان رونمایی کرد/ عکس

نیکی کریمی از رابطه 12 ساله خود با یک کارگردان رونمایی کرد/ عکس
نیکی کریمی یکی از بازیگران مطرح، مشهور و بی دغدغه است که مورد پسند بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است.نیکی کریمی که این روزها آتابای را روی اکران دارد در مصاحبه ای نکات جالب بسیاری را بیان کرد که برای مخاطبان بسیار عجیب بود. نیکی کریمی نه تنها بازیگر، بلکه کارگردان آتابای است. نیکی کریمی اخیراً در گفت وگویی به رابطه 12 ساله خود با عباس کیارستمی اشاره کرد و اذعان داشت که این رابطه تاثیر متقابلی روی هر دوی آنها در تغییر نگاهشان به سینما داشته است. نیکی کریمی در فهرست 30 زن زیبای جهان در سایت باز نت قرار گرفت.

نیکی کریمی گفت: دختری که بازی کردم دچار حمله پانیک (اختلال پانیک) بود و با خودم گفتم یک ماه است که برای این فیلم دچار حمله پانیک هستم. نیکی کریمی ادامه داد: حتی به دلیل اینکه نقش را واقعی تر کنم، به دکتر مراجعه کردم و قرص خوردم. مدتهاست به این فکر می کنم که چگونه این قرص را ترک کنم. آن زمان در بازیگری خیلی سخت بودم. یعنی باید شب قبل تمرین کرده باشم.

این داستان پیش از این سابقه دارد و در موارد بسیار شدیدتر، حتی چند بازیگر مرد در دام مواد مخدر افتاده اند و هرگز از این تله فرار نکرده اند تا نقش یک شخصیت معتاد را معتبرتر بازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید