هتلی مجلل که سعودی ها در آن ستاره های فوتبال را شکار می کنند

777 پوند برای هر شب قابل مذاکره

مسئولان باشگاه از لیگ حرفه ای عربستان سعودی برای جذب استعدادهای برتر اروپایی برای افزایش جذابیت لیگ خود در تابستان امسال اقدام کرده اند. در همین رابطه «دیلی میل» گزارشی از نحوه معاملات سعودی ها منتشر کرد. سعودی ها اتاقی در هتل حیات در میدان پورتمن لندن گرفته اند و در آنجا مشغول به کار هستند.

این هتل مجلل که به «چرچیل» نیز معروف است، می تواند برای مهمانانش شبی بیش از ۷۷۰ پوند (حدود ۴۸ میلیون تومان) هزینه داشته باشد. این هتل قبلا میزبان افراد مشهوری مانند باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا بوده و اکنون میزبان نخبگان فوتبال عربستان سعودی است.

بر اساس گزارش ها، این هتل به عنوان اتاق نظامی مخفی سعودی ها مورد استفاده قرار می گیرد و پایگاه عملیاتی آنها در تلاش است تا بازیکنان لیگ برتر انگلیس را قرارداد و آنها را به عربستان منتقل کند. همچنین به آنها اجازه می دهد تا با روسای باشگاه ها رو در رو مذاکره کنند و به سرعت وارد مذاکرات قرارداد بازیکن شوند.

این به آنها اجازه می دهد از اشتباهاتی که ممکن است یک دستگاه فکس مرتکب شود (مانند انتقال ناموفق داوید دخیا از منچستریونایتد به رئال مادرید در سال 2015) اجتناب کنند.

هتلی مجلل که سعودی ها در آن ستاره های فوتبال را شکار می کنند

هتلی مجلل که سعودی ها در آن ستاره های فوتبال را شکار می کنند

هتلی مجلل که سعودی ها در آن ستاره های فوتبال را شکار می کنند

ستارگان در رادار صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان

اخیراً مشخص شد که صندوق سرمایه گذاری جنرال که مالک نیوکاسل است، کنترل تیم های الهلال، الاهلی، الاتحاد و النصر در لیگ حرفه ای عربستان را در اختیار خواهد گرفت.

ستاره های لیگ برتری مانند برناردو سیلوا، ویلفرد زاها، انگولو کانته و ادوارد مندی با انتقال به خاورمیانه مرتبط شده اند. انتقال کانته نهایی شده و او پس از پایان قراردادش با باشگاه چلسی در 30 ژوئن به تمرینات اتحاد می رود.

در همین حال، روبن نوس، کاپیتان ولورهمپتون نیز ممکن است با پیوستن به الهلال با قراردادی 47 میلیون پوندی، راهی لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی شود. در همین حال، کالیدو کولیبالی و حکیم زیچ از چلسی نیز به نقل و انتقالات عربستانی نزدیک هستند و معاملات بیشتری در حال انجام است.

کریم بنزما پس از جدایی از رئال مادرید راهی عربستان شد و با تیم اتحاد قهرمان لیگ حرفه ای این کشور شد. او فصل آینده رقیب ناصر و کریستیانو رونالدو خواهد بود.

با این حال برخی از بازیکنانی که شانس رفتن به خاورمیانه را داشتند، پیشنهادات آنها را رد کردند. می توان به لیونل مسی، لوکا مودریچ و روملو لوکاکو اشاره کرد که یا ماندن در اروپا را انتخاب کردند یا مانند مسی راهی آمریکا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید