هدف شما المپیک 2024 پاریس است.

زمان: 11:33
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1777981

علیرضا دبیر ، رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز پنجشنبه در منزل شهید ابراهیم هادی با اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و زیر 23 سال دیدار کرد و دقایقی با آنها صحبت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا دبیر در نشستی با حضور محمدرضا گرای قهرمان المپیک و جهان به عنوان مهمان ویژه در اردوی تیم ملی کشتی گفت: کشتی ایران نباید برگردد و همه شما و همه کشتی گیران شانس شرکت در مسابقات المپیک پاریس.. “اما راه دستیابی به این هدف حضور در چرخه انتخابی تیم ملی است.

وی ادامه داد: رقابت امیدها می تواند به شما در چرخه انتخابی تیم ملی کمک کند و هدف شما المپیک پاریس در سال 2024 است.

منشی گفت: شما به عنوان نماینده ایران به مسابقات اعزام می شوید ، بنابراین باید تمام وجود و زندگی خود را برای کشور خود بگذارید و تا آخرین لحظه روی تشک سخت مبارزه کنید.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: مدال امید برای شما مهم است ، اما برای فدراسیون هدف اصلی و نهایی کسب مدال طلا و موفقیت در المپیک است ، اما به یاد داشته باشید که مدال امید می تواند شما را به هم نزدیک کند به المپیک و محمدرضا گرای شاهد زنده ما است. “در اینجا او دو سال پیش در مسابقات جهانی زیر 23 سال مدال طلا کسب کرد و اکنون مدال های طلای المپیک و جهان را به جوایز خود اضافه کرده است.

منشی در پایان خاطرنشان کرد: “شما چند ماه در اردوهای بزرگسالان بودید اما از تیم ملی خارج شدید. فدراسیون تمام امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار داده و از شما به طور کامل حمایت می کند.

در ادامه این مسابقه علیرضا دبیر تا 23 سال با تیم ملی تمرین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید