هدیه ویژه کی روش به استقلال و ساپینتو

هدیه ویژه کی روش به استقلال و ساپینتو

بازگشت سیدحسین حسینی به دروازه تیم ملی پس از باخت سنگین مقابل انگلیس و دریافت 6 گل تنها توسط کارلوس کی روش انجام می شد. مردی که در دیدار قبل با اشتباهات مکرر در ترکیب و تاکتیک نقش اول را در شکست ایران داشت و ایران را به نتیجه ای فاجعه بار رساند.

با این حال، کی روش برای بازگرداندن امید به فوتبال ایران و احتمالاً اولین صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی، تمام تلاش خود را کرد تا یک برد بزرگ مقابل ولز به دست آورد و با تصمیمات شجاعانه توانست آن شکست روز اول را از ذهن مردم پاک کند. ایرانی ها. در واقع معرفی سیدحسین حسینی که در دیدار مقابل ولز از بسیاری از موقعیت های حریف در زمین مسابقه گرفت، تصمیمی غیرمنتظره و پرمخاطره از سوی سرمربی تیم ملی بود. انتخابی که کمتر کسی تصورش را می کند اولین مرد روی نیمکت ایران است که دوباره به حسینی اعتماد کرده و او را به دروازه تیم ملی بازگرداند.

با این حال، کی روش نشان داده است که برای بازی در 11 تیم اصلی خود هرگز تحت تأثیر هیچ منطقی قرار نخواهد گرفت. او پیش از این در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی عملکرد امیدوارکننده ای در قفس برای تیم ملی داشت اما دریافت 6 گل در دیدار مقابل انگلیس آینده دروازه بانی او را تهدید می کرد اما سرمربی تیم ملی با تشخیص درست خود فرصت بزرگی به حسینی داد تا این دروازه بان دوباره متولد شود

ملی پوشان استقلالی واقعا از فرصتی که برایشان پیش آمد نهایت استفاده را بردند. حسینی که ترکیب دفاعی مطمئن تری را در زمین با حضور ولز می دید، توانست موقعیت بازیکنان باتجربه ولز را نیز مهار کند.

اوج عملکرد سیدحسین در نیمه اول زمانی بود که او توانست با هوشمندی ضربه نزدیک مهاجم ولز را مهار کند.

حسینی در جریان این مسابقه چندین خروج موفق داشت و اگرچه اخراج همکارش هنسی که مبتنی بر چابکی و هنر طارمی بود، اهرمی برای پیروزی در این منطقه بود، اما شماره 24 ملی پوشان نشان داد که اگر او در این تیم بود. او در شرایط عادی می تواند نیازهای تیم ملی را در این پست و در سطح جام جهانی برآورده کند.

شاید اگر حسینی مقابل ولز بازی نمی کرد هرگز نمی توانست به فوتبال دوستانش ثابت کند که 6 گلی که به انگلیس زد، تصادفی و البته سردرگمی تاکتیکی کل تیم بوده است. شاید اگر او نمی توانست به ترکیب اصلی بازگردد، هرگز نمی توانست پس از جام جهانی ادعا کند که عملکرد دروازه بانی او برابر انگلیس نیست.

بازی با ولز، حسینی را به فوتبال ایران بازگرداند. دروازه بانی که مقابل انگلیس با چهره ای ناامید از زمین خارج شد اما چند روز بعد با چهره ای شاد و دست در دست مقابل ولز از زمین خارج شد.

حالا سیدحسین یک مسابقه تاریخی دیگر را پیش رو دارد. شکی نیست که کارلوس کی روش دوباره به این دروازه بان بازی می دهد و اولین بازیکن ایران در دیدار مقابل آمریکا خواهد بود.

حسینی البته نباید روی باد این برد و موقعیت هایی که از مهاجمان ولز گرفت بخوابد. او باید این بازی را به دست فراموشی بسپارد و با انگیزه ای جدید پا به زمین بازی آمریکا بگذارد تا در کنار سایر ملی پوشان، اولین صعود به مرحله بعدی تاریخ جام جهانی را ثبت کند.

حسینی برای اینکه مقابل آمریکا همان چیزی باشد که مقابل ولز دیدیم و مثل انگلیس نباشد، حسینی نیاز به ریکاوری روحی و روانی دارد. مربیان تیم ملی نیز باید او را به خوبی برای این دیدار مهم آماده کنند. مسابقه ای که به فینال می رود.

دیدگاهتان را بنویسید