هزینه هادم عزیز برای سفر به لیتوانی توسط فدراسیون پرداخت شد

ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801268

معاونت حقوقی فدراسیون فوتبال اظهارات شرکت دولتی «برنا» و پرداخت صورتحساب به رئیس فدراسیون فوتبال را غیرقانونی و نادرست دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد بابازاده درویش، رئیس دپارتمان حقوقی این فدراسیون گفت: فدراسیون هیچ گاه درخواست عدم حمایت مالی یا غیرمالی از شرکت آلمانی DHF برای پرداخت مبلغ دریافتی نکرده است. لایحه اقامت رئیس فدراسیون و اسپانسر شرکت هواپیمایی. این در حالی است که فدراسیون فوتبال هیچ بدهی و ارتباط مالی با این شرکت و شرکت توسعه تجارت برنا به مدیرعامل آقای پیمان ندارد.

وی ادامه داد: بر این اساس برای روشن شدن موضوع، تمامی هزینه های رئیس فدراسیون و اسپانسر فدراسیون در سفر به لیتوانی 2220 یورو بوده که تمامی آن از سوی امور مالی فوتبال پرداخت شده است. فدراسيون و همه حسابها.» و اصول اثبات هزينه ها در امور مالي نيز موجود است.

سرپرست معاونت حقوقی فدراسیون فوتبال افزود: در پی انتشار نامه مدیرعامل شرکت توسعه کسب و کار برنا در شبکه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی، شخصا به آقای پژمان حکمی، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت برنا مراجعه کردم و قرار گرفتم. خواستار ارائه مستندات یا رد اتهامات شد و گفت: من از سوی ایشان غیرقانونی شدم اما متأسفانه مدیر عامل این شرکت به جای اصلاح همه اقدامات غیرقانونی، غیراخلاقی و دروغین وی با بخش خبر 20:30 صدا و سیما مصاحبه کرد. و با تکرار اقدامات مجرمانه و عمدی خود باعث لطمه اخلاقی و آبروی خود شد و صدمات جبران ناپذیری به فدراسیون فوتبال وارد کرد.

وی در پایان گفت: علیرغم عدم تمایل فدراسیون به اقدامات قانونی، با توجه به اصرار مدیرعامل شرکت توسعه تجارت برنا مبنی بر ادعاهای غیرقانونی و کذب، تشکیل پرونده کیفری برای آقای پژمان حکمی، مدیرعامل و قاضی قانونی ضروری است. نهادی در دادسرای عمومی و انقلاب «تهران شدیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید