هشدار سرمربی سرخ ها: ما دیوانه وار این جام را می خواهیم!

هشدار سرمربی سرخ ها: ما دیوانه وار این جام را می خواهیم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش در هفته سی ام لیگ برتر انگلیس میزبان استووی را 2-1 شکست داد، گفت: این یک برد فوق العاده بود و یک بازی دیگر تا پایان بازی باقی مانده است. بازیکنان ما یک بار دیگر ذهنیت باورنکردنی از خود نشان دادند و برای این مسابقه کاملا آماده بودند.

وی افزود: در 10 یا 15 دقیقه پایانی نیمه اول ما واقعاً شروع به کنترل بازی کردیم و واضح است که این راهی بود که باید انجام می دادیم. در نیمه دوم گل دوم را زدیم که گلی استثنایی و درجه یک بود. سادیو مانه (گلزن برتر لیورپول در این دیدار) شگفت انگیز است، او دنیا را مال خودش کرد. سپس باید کمی بیشتر در دفاع بازی می کردیم و استونیلا فرصت داشت. من واقعاً به بازیکنانم افتخار می کنم و شب فوق العاده ای بود.»

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این سوال که “چطور لیورپول می تواند به این راحتی به کار خود ادامه دهد و نگران منچسترسیتی نباشد؟” او گفت: «من مشکلی با این موضوع ندارم و از بازیکنانم خواستم طرز فکر من را دنبال کنند. ما همچنان دیوانه وار به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستیم. ما فقط می دانیم که باید برنده شویم و حالا باید ریکاوری کنیم و سپس در فینال جام حذفی (مقابل چلسی) بازی کنیم. ما یک بازی عالی انجام دادیم و از پنجشنبه به بعد برای بازی شنبه مقابل چلسی آماده می شویم.

این باشگاه گفت: «هلند با پیوستن به منچسترسیتی چقدر آنها را قوی‌تر خواهد کرد؟» منچسترسیتی هرگز تیمی نبوده و نخواهد بود که برای یک بازیکن پیروز می شود، بلکه به خاطر سبک بازی منحصر به فردش. هلند قطعا گل های زیادی خواهد زد. او واقعا یک مهاجم بزرگ است. ارلینگ چندین بار در دورتموند مصدوم شد، اما هر بار که آماده بود عالی عمل کرد. این یک خرید واقعا خوب (برای منچسترسیتی) است.

دیدگاهتان را بنویسید