همسر مهدی طارمی کیست + عکس

همسر مهدی طارمی کیست + عکس

مهدی طارمی متولد 6 تیر 1371 در بوشهر بازیکن فوتبال هجومی است. او با قد 187 سانتی متر و وزن 79 کیلوگرم، راست پا است اما توانایی بازی با پای چپ را نیز دارد.

روز گذشته خبر ازدواج مهدی طارمی در شبکه های مجازی سروصدا کرد. مراسم عقد مهدی طارمی با حضور 10-15 نفر برگزار شد.

پدر مهدی طارمی می گوید عروسش خوزستانی است و مراسم عقدشان بسیار ساده و به دور از تجمل بوده است.

همسر مهدی طارمی خارجی است؟
قبل از مراسم رسمی ازدواج مهدی طارمی گفته می شد که همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می دهد و ظاهراً آن حرف نام کوچک همسرش است.

طارمی پس از پایان فصل سخت فوتبالش در پورتو، قصد دارد مراسم ازدواج خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند. او و همسرش در این منطقه در حال آماده سازی هستند و به زودی مراسم عروسی خود را برگزار خواهند کرد.

به نظر می رسد به گفته پدر مهدی طارمی، عروس از خانواده طارمی خوزستانی است و عروس انگلیسی در بین آنها نیست. در ادامه مهدی هیچ برنامه ای جز محفل خانوادگی که در بوشهر برگزار شده تدارک دیده نیست و شایعاتی مانند عروسی میلیاردی در تهران، پرتغال و بوشهر برای جذب بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان مطرح می شود.

مهدی طارمی چگونه فوتبالیست شد؟
مهدی طارمی فوتبال را از سال 1386 و در سن 6 سالگی و زیر نظر پدرش در مدرسه فوتبال صداو سیما شروع کرد و در سال 1387 به تیم جوانان برق بوشهر پیوست. سپس در تیم “حیات بوشهر” بازی کرد و در سال 1383 به نونهالان “باشگاه ایرانجوان” پیوست و در سال 1386 وارد رده های بزرگسالان این تیم شد.

از سال 1387 تا 1389 دو سال در تیم «شاهین بوشهر» بازی کرد و پس از آن به تیم «ایرانجوان بوشهر» بازگشت و در لیگ یک خوش درخشید. او سپس در دیدار ایرانجوان و پیکان که علی دایی سرمربی پرسپولیس از تلویزیون تماشا می کرد توجه شهریار را به خود جلب کرد و در سال 1392 به پرسپولیس پیوست.

مهدی طارمی در فروردین 1393 با تک گلی که از روی نقطه پنالتی مقابل نصر عرب استات در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند محبوبیت زیادی در بین هواداران پرسپولیس پیدا کرد. او در سه فصل حضورش در پرسپولیس 112 بازی انجام داد و 55 گل به ثمر رساند و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه لقب گرفت.

مهدی طارمی از قطر به پرتغال
مهدی از سال 1397 تا 1398 43 بازی برای الغرافه انجام داد و 22 گل به ثمر رساند تا اینکه در سال 1398 به تیم فوتبال پرتغال ریو آوه پیوست و سال درخشانی را با ریوا آوه پشت سر گذاشت و در 37 بازی موفق شد 21 گل به ثمر برساند.

قرارداد مهدی طارمی با پورتو
طارمی شهریور 2019 با قراردادی 4 ساله و سالیانه 500 هزار یورویی به تیم پرتغالی پرتو پیوست. او در دیدار پورتو و چلسی در فصل 2021 لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با یک ضربه قیچی دروازه این تیم را باز کند تا به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا شناخته شود.

رابطه مهدی طارمی با سحر قریشی
یکی از حواشی زندگی شخصی مهدی طارمی رابطه او با سحر قریشی بود. آبان ماه 1395 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما تایید نشد تا اینکه چند روز بعد عکسی از این زوج و آتیلی نشان داد که آنها با هم رابطه دارند. در نهایت این دوستی و دیدارها به نتیجه نرسید و این زوج از هم جدا شدند.

جالب است بدانید مهدی طارمی عکسی خاطره انگیز با همسر سحر قریشی، امیر تتلو نیز دارد که در پاسخ به این سوال گفت: نمی خواهم در این مورد صحبت کنم، هرچند می گویید دنبالش نیستید. لبه، اما تو با خواننده معروف زیرزمینی عکس گرفتی.” و چیز خاصی نبود. اتفاقی بود که تمام شد و تو چیزی در موردش ننوشتی.

دیدگاهتان را بنویسید