هوشنگ نصیرزاده روی اعصاب استقلالی ها

هوشنگ نصیرزاده روی اعصاب استقلالی ها

بازخوردها و حواشی برنامه فوتبال برتر که شب گذشته پخش شد ادامه دارد. هوشنگ نصیرزاده از اعضای هیات مدیره سازمان لیگ که مهمان این برنامه بود با رای کمیته انضباطی مخالفت کرد و فرشید سمیعی را که جنجال های زیادی در فضای مجازی و رسانه ها داشت به مناظره پرداخت.

در اعتراض به اظهارات نصیرزاده، باشگاه استقلال با حامد افضلی، معاون بین الملل باشگاه استقلال گفت و گو کرد که در ادامه می آید:

معلوم شد نصیرزاده بی طرف نیست
برنامه فوتبال برتر شب گذشته تنها یک ایراد داشت: اگرچه دعوت از یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی از ابتدا اشتباه به نظر می رسید، اما آقای نصیرزاده قرار بود نماینده باشگاه گل گهر، پرسپولیس، کمیته بین المللی و نماینده گابن باشد. او در این برنامه 13 تیم دیگر حضور دارد که شرکت می کند اما متاسفانه با تخصص و ادعای بی طرفی در فوتبال برتر بود و در نهایت مشخص شد که بی طرف نیست.

چرا عضو هیئت مدیره از این کلمات استفاده می کند؟
او ابتدا قسم خورد که در این برنامه درباره جایگاه هیات مدیره سازمان لیگ و هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی اظهار نظر نکند اما در ادامه بحث بارها تناقض آن ثابت شد. مثلاً در جایی از بحث می گفت: «با بازیکنی که از زمین آوردند شما را زدند.» آیا نباید بپرسیم که چرا یکی از اعضای هیئت مدیره لیگ از این کلمات استفاده می کند؟

او از کلمه انصاف رقابت سوء استفاده می کند
آقای نصیرزاده و البته مجری برنامه دیشب مدام بر کلمه صداقت تاکید می کردند و می گفتند که عدم تخریب بازی ها به سلامت مسابقات لطمه می زند، در حالی که صداقت در قانون فوتبال اصلا به معنای اتحاد نیست. این کلمه در قانون فوتبال به معنای حفظ سلامت فوتبال است نه حفظ یکپارچگی.

ادعای آقای نصیرزاده مبنی بر اینکه لطمه ای به یکپارچگی رقابت وارد نمی شود، بر اساس یک ترجمه اشتباه است. نکته جالب اینکه به جز نماینده باشگاه استقلال، سایر مهمانان برنامه اصرار به ترجمه اشتباه داشتند.

کلمه ای که نصیرزاده استفاده می کند به معنای حفظ سلامت مسابقات است
در فرهنگ لغت تخصصی حقوق ورزش، صداقت به معنای حفظ سلامت مسابقات است و هرگز به عنوان یکپارچگی ذکر نشده است. در حال حاضر دکتر اسدی مقدم رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به عنوان کارمند صداقت در AFC و فیفا نمایندگی دارد. در واقع او مسئول مبارزه با فساد و تبانی و … است. و هیچ کس نمی پذیرد که او مسئول حفظ وحدت است.

در سری آ و بوندسلیگا، آیا کسی به یکپارچگی مسابقات علاقه دارد؟
در ایتالیا در ابتدای فصل گذشته دو دیدار تیم رم به دلیل استفاده از بازیکنان غیرقانونی (یکی در لیگ و یکی در جام حذفی) لغو شد. چهار ماه پیش، ولفسبورگ جام حذفی را به دلیل یک تعویض اضافی از دست داد. در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 دو دیدار تیم ملی بولیوی مقابل پرو و ​​شیلی به دلیل استفاده از بازیکن غیرقانونی لغو شد.
در سری آ، بوندسلیگا و مقدماتی جام جهانی، آیا کسی به یکپارچگی مسابقات فکر کرده است؟

البته دیشب آقای هوشنگ نصیرزاده معتقد بود سه تا صفر کبریت در دنیا منسوخ شده است و با استفاده از ادبیات سخیف گفت: سه بازی تخریب متعلق به شهرستان هاست.

در نظر کمیته انضباطی شکی نیست
آقای نصیرزاده یکی از دلایل تحریف رای کمیته انضباطی را بدبینی داور به صحت ۴ بازی ملی مهاجم گابنی عنوان کرد و گفت که داور نمی تواند تصمیم کمیته انضباطی را زیر سوال ببرد. عبارت نیز وجود ندارد. در این شکایت باشگاه استقلال از «شک در چهار بازی ملی» استفاده کرده است. آنچه کمیته انضباطی در ابتدای جمله استفاده می کند.

فقط نصیرزاده نسبت به رای بدبین است
در واقع، فقط آقای نصیرزاده به نظر می رسد که هنوز شک دارد. یعنی بدیهی ترین نکته پرونده را که ادعای نادرست باگاناما است، با وجود تاکید مکرر قطعی نمی داند.

نصیرزاده یک ساعت آموزش حقوقی ندارد
اما چگونه می توان پذیرفت که یک کارشناس سال های برنامه 90، نویسنده اساسنامه دانشکده هنر که هنوز تایید نشده و سال ها کارشناس حقوقی بدون مدرک حقوق باشد. ، آیا در یک برنامه تلویزیونی می تواند خنثی باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید