والیبال قهرمانی دختران آسیا ازبکستان باز هم مغلوب ایران شد/ دختران هفتم شدند


ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855605

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2022 با شکست ازبکستان به مقام هفتم این رقابت ها دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم جوانان امروز (دوشنبه 23 خرداد) در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه 3 بر یک ازبکستان را شکست داد و به مقام هفتم این مسابقات دست یافت.

دختران ایرانی در ست اول مسابقه با قدرت شروع کردند و پنج امتیاز از حریف پیش افتادند اما رفته رفته ازبک ها فاصله خود را کم کردند و به امتیاز 24 رسیدند و در نهایت با نتیجه 26 بر 24 پیروز شدند.

ست دوم این دیدار برای ایران بود و تیم ملی جوانان پس از رقابتی نزدیک با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

ست سوم با نتیجه ثابت دختران ایرانی آغاز شد و با نتیجه 6 بر صفر از حریف عقب افتاد. شقایق حسنخانی کاپیتان این تیم با یک سرویس مستقیم چند امتیاز کسب کرد. این ست در نهایت 25 بر 15 به سود ایران به پایان رسید.

اولین امتیاز ست چهارم برای ایران بود. دختران با انگیزه پیروزی در دو ست قبلی، ۱۱ بر ۲ از حریف پیش افتادند. حسنانی نیز از طریق سرویس چندین امتیاز متوالی در این ست کسب کرد. در نهایت ایران با عملکرد خوب و اختلاف زیاد خود 25 بر 8 این ست را برد.

ایران و ازبکستان یک بار دیگر در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف هم رفتند که ایران نیز با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

دختران ایرانی در مرحله گروهی این مسابقات با پیروزی مقابل ازبکستان و استرالیا و شکست از تایلند و کره جنوبی از راهیابی به جمع چهار تیم برتر آسیا بازماندند. در ادامه شاگردان میترا شعبانیان نتیجه را به قزاقستان واگذار کردند و امروز با شکست ازبکستان به کار خود در مسابقه پایان دادند.

ایران در دوره قبلی مسابقات که در سال 2018 برگزار شد، هفتم شد که بهترین جایگاه در بین 7 دوره حضور ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید