واژگونی خودرو 405 در جاده جدید سنندج – مریوان/ حال مصدومان رو به بهبود است.


ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897368

رئیس اورژانس و حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به جز یکی از مصدومان واژگونی خودروی حامل زائران در جاده جدید سنندج مریوان، حال سه نفر دیگر خوب و رو به بهبود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا پیرا در گفت و گو با خبرنگار کردتودی گفت: عصر روز گذشته در پی تماس با مرکز اعزام حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه مبنی بر واژگونی پژو 405 حامل زوار اربعین حسینی در کیلومتر 20 جاده مریوان سنندج، بلافاصله بلافاصله با هماهنگی های لازم سه تیم از بهترین و مجهزترین تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه به محل اعزام شدند، بنابراین اولین کد در کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه رسید و بلافاصله اقدامات تریاژ و پشتیبانی بر روی تخت های مصدوم انجام شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در این حادثه واژگونی در مجموع 5 سرنشین پژو 405 مجروح شدند، سه دستگاه آمبولانس از جاده چناره و جانوره و یک دستگاه آمبولانس شهری به همراه یک دستگاه آمبولانس هلال حمار (در مجموع چهار دستگاه خودرو) مصدومان این حادثه را انتقال دادند. آنها برای اقدامات درمانی پیشرفته تر به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل شدند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با اشاره به اینکه بلافاصله اقدامات لازم از جمله توموگرافی کامپیوتری و اشعه ایکس در بیمارستان بوعلی مریوان انجام شد، مسئول این حادثه هستند.

پیره با بیان اینکه مصدومان این حادثه اهل استان قزوین بودند و در راه بازگشت از کربلا دچار سانحه شدند، گفت: یکی از مصدومان که به دلیل شدت ضربه از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شده بود برای ادامه به بیمارستان کوثر اعزام شد. رفتار. سنندج که مرکز ترومای استان است اعزام شد و چهار مصدوم دیگر تحت نظر کادر پزشکی متخصص در بیمارستان بوعلی مریوان تحت مداوا هستند.

وی اذعان داشت: به غیر از یک زائر مجروح که مردی 23 ساله است که در حال حاضر وضعیت مساعدی ندارد، 4 نفر دیگر نیز در وضعیت مساعد و رو به بهبودی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید