واژگونی و تصادف اتوبوس پراید 2 در جاده نیشابور – سبزوار 4 کشته و 32 مجروح بر جای گذاشت.

واژگونی و تصادف اتوبوس پراید 2 در جاده نیشابور – سبزوار 4 کشته و 32 مجروح بر جای گذاشت.

سیدحمید حسینی معاون مرکز مدیریت تصادفات شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف دو دستگاه خودروی پراید همزمان در جاده نیشابور به سبزوار چهار کشته و 32 مصدوم برجای گذاشت.

سیدحمید حسینی افزود: این حادثه ساعت 6:19 صبح امروز در 65 کیلومتری سبزوار رخ داد. دو دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد از اورژانس 115 نیشابور، یک دستگاه آمبولانس از سبزوار و دو دستگاه آمبولانس هلال به همراه خودروی فرماندهی نیشابور به کمک احمر نیشابور در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: تاکنون در این حادثه 4 نفر کشته و 32 نفر مجروح شده اند و تحقیقات ادامه دارد و چهار مجروح وخیم با آمبولانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شده اند و کارشناسان اورژانس 115 در حال رسیدگی به وضعیت سایر مصدومان هستند. .

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: در مواقع بحرانی خونسردی خود را حفظ کرده و با 115 تماس بگیرید و تا رسیدن کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به توصیه های درمانی همکاران ارتباطی توجه و با دقت عمل کنید. صحنه

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با 33 پایگاه عملیاتی شامل 11 پایگاه شهری، 18 پایگاه جاده ای و یک پایگاه امداد و نجات هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتوری و یک مرکز فرماندهی ارتباطات و عملیات با پوشش شبانه روزی چهار شهر و ارائه خدمات فوریت های پزشکی رایگان به ساکنین نیشابور

دیدگاهتان را بنویسید