واکنش الماس زوبی به مصدومیت امید ابراهیمی

واکنش الماس زوبی به مصدومیت امید ابراهیمی

قاسم حدادی فر درباره وضعیت تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی قطر گفت: بعد از آمدن کی روش نظم تیم ملی بهتر شده و قصد دارد شرایط بازیکنانی که در اردو حضور دارند را پیش از این تست کند. بازی دوستانه با نیکاراگوئه بازی با تونس با همه بازیکنان و اضافه شدن لژیونرها برگزار می شود و امیدوارم با شرایط خوبی به جام جهانی برویم.

وی درباره مصدومیت امید ابراهیمی نیز گفت: ابراهیمی بازیکن مورد علاقه من است و از مصدومیت این بازیکن ناراحت شدم. او در جام جهانی گذشته عملکرد خوبی داشت و با شرایط فوتبال قطر آشنا بود. امیدوارم بازیکنان دیگر جای ابراهیمی را بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آن درباره شانس صعود ایران از مرحله گروهی جام جهانی گفت: هر تیمی دوست دارد در این جام بهترین نتایج را کسب کند و تیم ملی روی کاغذ شانس صعود دارد. با این حال نمی توان کتمان کرد که کار تیم ملی مقابل هر سه تیم سخت است، به خصوص بازی با انگلیس که به نظر من نبردی نابرابر است. همه بازیکنان انگلیس در شرایط خوبی هستند و در بهترین شرایط ممکن قرار دارند. آنها از بهترین لیگ جهان به جام جهانی می آیند.

حدادی فر در پاسخ به این سوال که آیا مهدی طارمی می تواند درخشش خود را در سطح باشگاهی در جام جهانی تکرار کند؟، خاطرنشان کرد: طارمی در اوج بلوغ و در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و قطعا می تواند در جام جهانی بدرخشد. امیدوارم سردار آزمون شرایط ایده آلی کسب کند و با درخشش این دو بازیکن و سایر بازیکنان تیم ملی نتایج خوبی کسب کند تا حداقل در این شرایط مردم کمی راضی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید