خداحافظی تیم ملی با برد کم مقابل نیکاراگوئه / ضعف خط دفاعی در شب مصدومیت شدید ابراهیمی


ساعت: 21:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909968

دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه با برتری تیم ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه در دیداری تدارکاتی در آستانه رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (پنجشنبه – ۲۸ آبان) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

تیم ملی فوتبال کشورمان با توجه به قوانین فیفا از امتیاز لژیونرهای شاغل در لیگ های اروپایی خود برخوردار نبود و بیشتر لیست امروز کارلوس کی روش را بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران تشکیل می دادند.

نیکاراگوئه به عنوان تیمی از آمریکای جنوبی و در رده 142 فدراسیون جهانی فوتبال به عنوان آخرین حریف تدارکاتی سرخپوشان پارسی در تهران انتخاب شد تا تیم ملی آزمونی دیگر قبل از دیدار تدارکاتی داشته باشد. با تیم ملی فوتبال تونس در دوحه.

در این دیدار برخلاف تصور، پیراهن های جدید تیم ملی فوتبال کشورمان که برای جام جهانی 2022 قطر طراحی و تولید شده بود، دیده نشد و شاگردان سی کیو با همان تیم های قبلی به مصاف حریف نه چندان قدرتمند خود رفتند.

در نیمه اول؛ یاکس های سفید ایرانی در بیشتر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتند اما اشتباهات زیادی مرتکب شدند. با این حال ملی پوشان مقابل سوراخ دفاع نیکاراگوئه به گل رسیدند و تک ضد حملات حریف راهی به دروازه بیرانوند پیدا نکرد.

در اواسط نیمه دوم امید ابراهیمی، سیدحسین حسینی و مهدی هاشمی نژاد به جای میلاد سرلک، علیرضا بیرانوند و امید نورافکن وارد زمین شدند اما تنها پس از دقایقی ابراهیمی با بازوبند کاپیتانی این تیم مصدوم شد و نتوانست. حتی به اتاق رختکن راه بروید

سامان تورانیان و امیرعلی صادقی با تصمیم کی روش به جای مهدی ترابی و آریا برزگر به تیم ملی اضافه شدند تا با آمدن شجاع خلیل زاده به جای ابراهیمی مصدوم، تغییرات در تیم ملی به عدد 6 رسید.


ایران یک
گل: مهدی ترابی 15


نیکاراگوئه صفر
گل:-

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، سیدآریا برزگر، مرتضی پورعلیگنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، ابوالفضل جلالی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضایان، امید نورافکن، روزبه چشمی.

ترکیب تیم ملی نیکاراگوئه: الیر لوپز، ماروین فلتس، اریک تلس، داویلا، اکودو، جیسون کورنل، مونکادا، هارولد مدینا، مارلون لوپز، فلورس، ترمینو.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید