واکنش باورنکردنی مربی معروف ایتالیایی به درخشش قدیس

واکنش باورنکردنی مربی معروف ایتالیایی به درخشش قدیس

هواداران ورزشگاه برنتفورد شاهد بازگشتی شیرین از تیم خود بودند. برایان آمبومو در وقت اضافه از روی یک پنالتی گلزنی کرد تا بازگشتش به برنتفورد مقابل واتفورد کامل شود. زنبورها در نیمه اول بازی عقب افتادند و تا دقیقه 84 از حریف عقب افتادند. اما پونتوس جانسون بازی را به تساوی کشاند و آمبومو یک پنالتی را از سامان کودوس به ثمر رساند تا زنبورها 2-1 پیروز شوند.

این پیروزی در زمانی به دست آمد که شش دقیقه پس از علامت داور پایانی، حتی تساوی غیرممکن به نظر می رسید، اما برنتفورد شایسته آن بود. گل واتفورد در چند حمله به ثمر رسید و آنها در بیشتر بازی نتوانستند دفاع برنتفورد را خنثی کنند. برنتفورد قبل از عقب افتادن موقعیت هایی داشت و سپس در پایان بازی واتفورد را تحت فشار قرار داد. آنها زمانی که جانسون با ضربه سر خود توپ را از نزدیک زد به تساوی رسیدند، سپس در محوطه جریمه روی سامان کودوس خطا کرد و آمبومو 12 یارد لازم را انجام داد.

در دقیقه 24 بازی واتفورد در جریان بازی یک گل به ثمر رساند. ضربه کرنر تام کلاورلی را امانوئل دنیس با ضربه سر زد و تیم میهمان با برتری خود تا دقیقه 84 از حریف پیش افتاد. در این بین توماس فرانک سرمربی زنبورها تغییراتی را برای تغییر امتیاز ایجاد کرد که یکی از آن ها ورود سامان کودوس به زمین در دقیقه 69 بود و این بازیکن ایرانی برای تغییر امتیاز جای خود را به ماتیاس جنسن داد.

در دقیقه 84، برنتفورد صاحب یک ضربه کرنر شد که پس از چند دور هزینه با سر پونتوس یانسون دروازه را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. با این حال زنبورها دقایقی برای تایید گل منتظر ماندند تا اینکه اتاق VAR گل بازیکن 30 ساله برنتفورد را تایید کرد.

میزبان همچنان بر گل پیروزی اصرار داشت. در دقیقه چهارم وقت تلف شده حرکتی از سمت چپ آغاز شد. پاس جانلت به نورگرد رسید و سامان کودوس را در محوطه جریمه قرار داد. ویلیام آکونگ مدافع واتفورد به شدت تلاش کرد تا توپ را به پای کودوس بگذارد و بازیکن ایرانی برانتفورد را سرنگون کرد و مایکل اولیور داور مسابقه از روی نقطه پنالتی بازی می کرد و ورزشگاه بیس منفجر شد.

برایان آمبومو پشت نقطه پنالتی ایستاد و آن را به دروازه دانیل باکمن در واتفورد زد و 16861 هوادار Bee در شبی که تا دقیقه 84 از حریف عقب بودند با پیروزی شیرین در خانه بودند.

درخشش سامان کودوس در این بازی با وجود کمبود دقایق حضور در زمین باعث تحسین هواداران برنتفورد در فضای مجازی شد. او در سایت سوفا اسکور نمره خوب 7 را دریافت کرد و سایت فوتبال لندن در تمجید از عملکرد این بازیکن ایرانی نوشت: وقتی کودوس وارد بازی شد انرژی جدیدی در پاهایش داشت و پنالتی مهمی را اجرا کرد که باعث شد بیس برنده بازی..

واتفورد که برای خروج از بحران تصمیم گرفت کلودیو رانیری را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کند، برای چهارمین هفته متوالی شکست خورد. این بازیکن 70 ساله از زمان تصاحب واتفورد 6 شکست متحمل شده و تنها دو بار پیروز شده است. او شب گذشته در آستانه سومین پیروزی و خروج از بحران قرار داشت اما سامان کودوس با پنالتی دقیقه 94 حتی اجازه نداد رانیری به تساوی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید