آزار جنسی گزارشگر معروف ایتالیایی / عکس

آزار جنسی گزارشگر معروف ایتالیایی / عکس

آزار جنسی یک خبرنگار در مقابل دوربین تلویزیون موجی از خشم را در ایتالیا برانگیخت.

گرتا بکالیا پس از یکی از بازی های لیگ ایتالیا مقابل ورزشگاه امپولی در یک پخش زنده مورد آزار و اذیت قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که این هفته مربیان، بازیکنان و داوران لیگ ایتالیا با خط قرمز روی صورت خود در زمین حاضر شدند تا توجه جهانیان را به معضل خشونت علیه زنان جلب کنند.

خبرنگار دوشنبه شب از این مرد شکایت کرد که به لطف تلویزیون و دوربین های مداربسته مشخص شد. گروسری به ANSA گفت: “متأسفانه، ما می دانیم که زنان بارها و بارها چنین آزار و اذیت هایی را تجربه می کنند که توسط هیچ دوربینی ضبط نمی شود.” – نباید این اتفاق بیفتد.

بکالی پس از چند دقیقه شوک و بی اعتمادی گفت: “تو نمی توانی این کار را انجام دهی.”

با این حال شبکه خبری که بقالی برای آن کار می کند، اعلام کرد که این تنها اتفاق نبوده و لحظاتی بعد مردان دیگری این خبرنگار را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

یکی از شبکه های رادیویی موفق شد با این مرد تماس بگیرد و او به آنها گفت که اشتباه کرده است، متاسفم و هدفش فقط یک شوخی بوده و قصد توهین به او را نداشته است زیرا از شکست تیمش ناراحت است. تیمش با 1-2.

گروسری پاسخ داد: «فقط به این دلیل که او چنین آزار و اذیتی را یک شوخی می‌داند به این معنا نیست که نمی‌فهمد چه اتفاقی افتاده است. این بیانیه ای باورنکردنی است و اوضاع را بدتر می کند.»

دیدگاهتان را بنویسید