تقدیر از اقدام خودجوش دو قدیس فداکار و دلسوز در محله 14

ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780478

شهردار منطقه 14 در بازدید سرزده از محلات در جریان فعالیت خودجوش دو نفر از کارکنان پرتلاش خدمات شهری قرار گرفت و از تعهد و زحمات این کارکنان قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ “محمدامین سالاری پور” شهردار منطقه در روند بازدید مستمر از محلات مشخص شد “غلامحسین اشکاری” و “داوود چرامی”; کارکنان زحمتکش شهرداری که به صورت انفرادی و خودجوش پس از شیفت کاری به نظافت و حفر رودخانه پرستاران پرداختند.

شهردار منطقه 14 به صورت سرزده از آنان برای حضور در جلسه شورای معاونین دعوت و آنان را افرادی متعهد و دلسوز معرفی و از آنان تشکر کرد.

سالاری پور با اشاره به زحمات مسئولان شهرداری در شهرداری گفت: کارگران پیشتاز خدمت رسانی هستند لذا نظافت، پاکیزگی و سلامت عمومی محیط شهری مدیون خدمات این قشر زحمتکش است.

وی با تاکید بر اهمیت رضایتمندی شهروندان دارالمومنین یادآور شد: معمولا مردم شهرداری را از نظر خدمات دهی در شهر می بینند و از آن قدردانی می کنند، بنابراین ارائه خدمات بهینه به شهروندان ضروری است.

شهردار منطقه 14 خطاب به این دو منتخب، آنان را مایه افتخار و عزت شهرداری 14 دانست و برای تجلیل و قدردانی از زحمات بی دریغ این کارکنان شهرداری، با اهدای لوح سپاس و لوح سپاس از تعهد و مسئولیت پذیری آنان قدردانی کرد. هدیه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید