واکنش تند سرمربی نصر به غیبت رونالدو

النصر که با 13 امتیاز صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان آسیا است و صعود خود را در مرحله حذفی قطعی کرده است، فردا میزبان استقلال تاجیکستان است.

لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از این بازی گفت: در مدت زمان کوتاهی بازی های زیادی انجام دادیم اما فردا برای برد بازی می کنیم. با تمام احترامی که برای حریف قائلم، آمدیم پیروز شویم تا در همه گروه های مسابقات بهترین باشیم.

بعداً یک روزنامه نگار تاجیک درباره حذف کریستیانو رونالدو از فهرست النصر پرسید که واکنش تند کاسترو را در پی داشت و او پاسخ داد: امروز من مربی هستم نه هوادار.

سرمربی النصر ادامه داد: مطمئنم کریستیانو رونالدو دوست دارد به تمام دنیا سفر کند اما این انتخاب تیم من برای بازی فردا است و امیدوارم خوشتان بیاید.

پاسخ کاسترو باعث شد تا این روزنامه نگار تاجیک به سرمربی النصر بگوید: نمی خواستم با سوال من در مورد کریستیانو عصبانی شوید، اما ما اینجا او را دوست داریم و سال ها منتظر حضور او در کشورمان هستیم.

لازم به ذکر است که رونالدو تنها برای دیدار با پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کرد و در دو دیدار خارج از خانه دیگر مقابل الدیل و استقلال تاجیکستان در لیست بازیکنان غایب بود.