واکنش جالب نامزد سابق سام عسگری به عروسی بریتنی / عکس

بالاخره بعد از 5 سال آشنایی هفته گذشته عروسی بریتنی و سام عسگری برگزار شد. این مهمانی در خانه بریتنی اسپیرز در لس آنجلس برگزار شد و نزدیک به 100 نفر از اعضای خانواده و دوستان در آن شرکت کردند. این زوج حدود 10 سال اختلاف سنی دارند. خود عسگری 28 ساله و بریتنی اسپیرز تقریبا 40 ساله است.

واکنش جالب نامزد سابق سام عسگری به عروسی بریتنی / عکس

یکی از حاشیه های این مراسم اختلاف بین دوست پسر سابق بریتنی بود که قصد داشت وارد مراسم عروسی شود اما پلیس مانع از آن شد. اما در این بین هیچ خبری و اطلاعیه ای از میرا ورونیکا، نامزد سابق سام عسگری نشد تا اینکه چند روز بعد بالاخره به جزئیات و عکس های منتشر شده از مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز و همسر ایرانی اش پاسخ داد.

سام عسگری، نامزد سابق سام به TMZ گفت: “من فکر می کنم سام شوهر فوق العاده ای خواهد بود زیرا او مردی بسیار وفادار و حامی است.”

او با تمجید از عسگری گفت: فکر می کنم او در سخت ترین شرایط واقعا به بریتنی کمک کرد. او بسیار فهمیده و حمایت کننده است، من فکر می کنم این چیزی است که اسپیرز در آن زمان به آن نیاز داشت، او هنوز هم به آن نیاز دارد.

من فکر می کنم آنها کاملا یکدیگر را درک می کنند. راستش او (سم) به خوبی از همسرش مراقبت خواهد کرد، مهم نیست که چگونه و به هر شکلی این حمایت را از بریتنی انجام دهد. برای بریتنی، سم مردی است که همیشه از او حمایت می کند و در کنارش خواهد بود.

سام یک شبه ثروتمند شد
میرا ورونیکا، نامزد سابق سام عسگری که اکنون 41 سال دارد، پیشتر در واکنش به خبر نامزدی سام عسگری و بریتنی اسپیرز گفته بود: سام یک شبه ثروتمند شد.. او بسیار حامی است و بعد از این همه روز، این چیزی است که بریتنی به آن نیاز دارد. من برای آنها بسیار خوشحالم.

دیدگاهتان را بنویسید