واکنش دلخراش جانباز استقلالی به اقدام جنجالی کالیچ

واکنش دلخراش جانباز استقلالی به اقدام جنجالی کالیچ

صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به برد استقلال مقابل پارس جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: این برد بسیار خوب و به جا بود زیرا بعد از باخت در دربی توانست از آن باخت عقب نشینی کند. تجمع تیم پس از باخت در یک بازی حساس و مهم مانند دربی بسیار مهم است و اگر استقلال نمی توانست پارس جم را برد، مشکلات زیادی به وجود می آمد. البته این بردی بود که با استرس زیادی برای هواداران و ما به دست آمد.»

وی ادامه داد: شاید بهتر بود استقلال زودتر گل می زد، بازی را می بردند اما استقلالی ها توانستند به شرایط خوبی برگردند.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آبی ها همچنان می توانند در کورس قهرمانی باشند، گفت: بله، اما چند سوال از آقای ساپینتو دارم. اولا چرا ارسلان مطهری در ترکیب اصلی تیم نیست؟ بعد، آیا آنها به ترکیب تیم برنده دست می زنند؟ استقلال در بازی قبل از دربی با ارسلان مطهری پیروز شد اما در دربی او را از ترکیب اصلی حذف می کنیم. در دیدار مقابل پارس جم، ارسلان مطهری در نیمه اول بهتر از هر بازیکنی در زمین ظاهر شد اما به جای آن آرمان رمضانی را به زمین آوردیم. بعد که آرماند رمضانی وارد زمین شد، هیچ پاسی نداشتیم که از او در توپ های هوایی استفاده کنیم.»

وی افزود: پس چرا استقلال با دو مهاجم بازی نمی کند؟ مثلا در دربی ما عقب هستیم و نیاز به گل داریم اما پیمان بابایی را بیرون می آوریم. ما که به گل نیاز داریم باید با 2 مهاجم بازی می کردیم تا شرایطمان بهتر شود. به هر حال چند سوال وجود دارد که اگر پاسخ داده شود، قطعا شرایط استقلال بهتر خواهد شد.”

ورمازیار درباره اینکه آیا استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد؟ وی تاکید کرد: ناامید نشوید. تیم های پرسپولیس و سپاهان مطمئنا در سه بازی باقی مانده امتیازی از دست خواهند داد. کاتو سپاهان به ملوان امتیاز از دست داد. کسی به این فکر کرد؟ اگرچه معتقدم برخی بازی ها مانند دربی خاص هستند و در خارج از زمین بحث های زیادی درباره آن وجود دارد و رسانه ها با آن برخورد می کنند. به طور کلی چنین بازی هایی مشکلات زیادی دارند.”

وی افزود: دربی از آن بازی هایی است که گاهی برد سه امتیازی نیست بلکه شش یا نه امتیازی است. مثلاً دربی 9 امتیازی بود، تیمی که شکست خورد، قهرمانی را از دست داد و حتی ممکن است مقام دوم را از دست بدهد و این اتفاق برای استقلال افتاد. به همین دلیل می گویم این دربی 9 امتیازی بود که استقلال از دست داد.

وی با تاکید بر اینکه آیا با تمدید قرارداد ساپینتو برای فصل آینده موافق است یا خیر، خاطرنشان کرد: ساپینتو مربی باتجربه ای است البته او هیجانات خود را دارد اما تمدید قرارداد یک مسیر دو طرفه است، باید ببینم طرفین چه می کنند؟ از جمله ساپینتو، در مورد این یک سوال فکر کنید. اما فکر می کنم او کارش را بلد است، اما استرس و احساسات خودش را دارد.»

این پیشکسوت استقلالی ها اگر موضعی در خصوص حضور وحید کالیچ بازیکن سابق پرسپولیس در تمرین استقلال و دیدار با ساپینتو داشت، گفت: نه چرا باید موضع بگیری!؟ به هر حال وحید کلیچ یک ورزشکار است. او یک تیم ملی بود و آمد و تمرین استقلال را دید. او نظر خودش را دارد. شاید یک روز به تمرین پرسپولیس برویم و با یکی از دوستانمان قرار بگذاریم.»

دیدگاهتان را بنویسید