هشدار وحید کالیچ به پرسپولیس درباره بازی با تراکتورسازی

هشدار وحید کالیچ به پرسپولیس درباره بازی با تراکتورسازی

تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک با امتیاز گرفتن از استقلال و سپاهان اصفهان به پرسپولیس کمک کردند! شاگردان یحیی گل محمدی در آخرین بازی خود در لیگ برتر موفق شدند مسجد سلیمان را با 3 گل شکست دهند.

هرچند این پیروزی باعث نشد سرخپوشان تهرانی دوباره به بالای جدول برسند، اما با توجه به عملکرد خوب شاگردان مهدی رحمتی در اراک و محرومیت سپاهان اصفهان، پرسپولیس از این تیم به یک امتیاز رسید.

استقلال تهران هم در قائم شهر 2 امتیاز مهم را از دست داد و حالا وحید قلیچ در این باره می گوید: حمید مطهری داغ است! می دانستم نساجی مازندران در قائمشهر یقه استقلال را خواهد گرفت. حمید مطهری مربی با دانش و خوش استایلی است که با بازیکنان نامتعارفش مقابل کهکشانی های استقلال کار بزرگی انجام داد. نساجی بسیار هوشمندانه بازی کرد و از این تیم بزرگ امتیاز گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه می دهد: بعد از آن بازی بازیکنان استقلال یک مصاحبه کامل علیه داور انجام دادند در حالی که فکر می کنم مهدی کایدی شیرجه زد و آن صحنه اصلا پنالتی نبود. قاضی در دو قدمی صحنه بود و همه چیز را دید. البته با توجه به اینکه استقلالی ها هفته های متوالی پیروز شده اند و پیش از این هم مقابل نساجی مازندران سه امتیاز کسب کرده اند، طبیعی بود که از این نتیجه ناراحت شوند. آنها تیم سخت کوشی هستند اما فوتبال همین است و اتفاقاً نسجی یک گل زیبا به استقلال زد.

وی درباره دیدار آلومینیوم و سپاهان اصفهان در اراک یادآور می شود: آلومینیوم اراک به نوعی برای پرسپولیس بازی کرد و توانست از این تیم امتیاز بگیرد. تیم مهدی رحمتی تیم خوب و پرتلاشی است که به هیچ تیمی به راحتی پول نمی دهد. آن امتیازهایی که سپاهان و استقلال در اراک و قائم شهر از دست دادند از یک سو به نفع پرسپولیس بود و از سوی دیگر برای این دو تیم مشکل ایجاد می کند.

شادی گل بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان

دروازه بان سابق پرسپولیس با تمجید از علیرضا بیرانوند خاطرنشان کرد: علیرضا بیرانوند پنالتی می زند و از قبل تجربه دارد. به جرات می گویم اگر بیرانوند پارسال در پرسپولیس بازی می کرد، استقلال قهرمان لیگ برتر نمی شد. خلاء غیبت علیرضا بیرانوند را در فصل گذشته احساس کردیم. در همین بازی تصور کنید اگر علیرضا بیرانوند در دروازه پرسپولیس نبود چه اتفاقی می افتاد؟ این را هم بدانید که اگر پنالتی نفت مسجد سلیمان تبدیل به گل می شد، پیروزی و سه امتیازی شدن پرسپولیس برای پرسپولیس بسیار سخت بود. به نظر من علیرضا بیرانوند الان به یک ستون برای پرسپولیس تبدیل شده و حضور او در ادامه فصل کمک زیادی به پرسپولیس خواهد کرد.

وحید کالیچ بازی سختی را در هفته آینده برای پرسپولیس پیش بینی می کند و می گوید: بازی تبریز همیشه برای پرسپولیس سخت بوده است. این تیم با سرمربی اسپانیایی خود بسیار بهتر از قبل بازی کرد و امتیازات خوبی را جمع آوری کرد. پرسپولیس در این بازی باید خوب بازی کند و کم اشتباه کند تا نتیجه بگیرد. بعد از آن خط دفاع پرسپولیس باید خیلی مراقب این پسر رضا اسدی باشد. او بهترین گلزن تراکتورسازی شد و تاکنون 8 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است. اسدی می خواهد به همه ثابت کند که حق جدایی از پرسپولیس را نداشت و این انگیزه اضافی می تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود. البته پرسپولیس تیم کامل و خوبی است و حتی در تبریز هم می تواند تراکتور را شکست دهد. هدف پرسپولیس قهرمانی است و برای تیمی که می خواهد قهرمان شود، نباید در خانه حریف بازی کند یا در خانه! من معتقدم پرسپولیس باید با این تفکر به تبریز برود.

دیدگاهتان را بنویسید