بیانیه باورنکردنی باشگاه تراکتورسازی درباره اتفاقات بازی با پرسپولیس!

در اولین دقایق صبح امروز باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای اتفاقات بازی تراکتورسازی را محکوم کرد و از باشگاه میزبان شکایت کرد.

ساعتی پس از اعلام این خبر، باشگاه تراکتورسازی بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه تراکتوری ها نیز نقش شاکی را بر عهده گرفتند و با مقصر جلوه دادن پرسپولیسی ها قول ارسال اسناد تخلفات دشمن را به فدراسیون دادند.

در اطلاعیه باشگاه تراکتورسازی همچنین آمده است افرادی که باعث تصرف سکوها شده اند هوادار نیستند و با نیت قبلی دست به این کار زده اند. این باشگاه در بخشی دیگر از بیانیه خود به پرتاب سنگ توسط بازیکنان پرسپولیس به سمت هواداران اشاره کرد.

متن بیانیه تراکتورسازی به شرح زیر است:

در دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس اتفاقی برای تماشاگران گمنام رخ داد که مورد تایید این باشگاه قرار نگرفت و متخلفان قطعا ارتباطی با هواداران واقعی تراکتور ندارند. این افراد به صورت مشکوک و تنها برای ایجاد تنش در ورزشگاه حضور داشتند. هیچ یک از مروجین ارتباطات باشگاهی و شهرستانی افراد تنش زا را نمی شناختند و به نظر می رسد عده ای در جمع هواداران این تیم برای ضربه زدن به تراکتور در هفته های پایانی لیگ برتر حضور داشتند.

متأسفانه تعدادی از اعضای تیم رقیب برای ماهیگیری از آب گل آلود با رفتاری تنش زا هواداران را تحریک کرده و سکوها را به آتش کشیدند. یکی از این رفتارها پرتاب سنگ به طرفداران امید آلیشیا و مهدی ترابی بود که به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

سوال ما این است که در کجای دنیا بازیکن حریف به هواداران میزبان توهین و سنگ پرتاب می کند؟ چرا نباید به این مشکل رسیدگی شود؟

البته اگر عوامل فدراسیون فوتبال قبلا با این بازیکن برخورد قاطع می کردند، امروز شاهد این وضعیت نبودیم و این بازیکن جرات انجام کاری را که امروز انجام داد را نداشت. جالب اینجاست که چنین بازیکنان حاشیه ای همیشه در امنیت این باشگاه هستند!

لازم به ذکر است امید عالیشاه پیش از این با رفتار توهین آمیز خود باعث ناراحتی هواداران و ایجاد تنش در تبریز و دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس شده بود که اتفاقات دیدار گذشته را تحت تاثیر قرار داد.

لازم به ذکر است که باشگاه تراکتورسازی تاکنون چندین دیدار را با حضور هزاران هوادار مقابل تیم های بزرگی همچون سپاهان، فولاد و … برگزار کرده است. بدون مشکل و اتفاقات بازی با پرسپولیس باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا دست کسانی که قصد لطمه زدن به این باشگاه را دارند با آن روبرو شوند.

گفتنی است علیرغم تلاش مسئولان ذیربط و بزرگان تیم به همراه نیروهای انتظامی مستقر در ورزشگاه برای فراهم کردن شرایط برای از سرگیری بازی و علیرغم نظر داور و نماینده سازمان لیگ برای پیگیری بازی ، تیم حریف حاضر به بازی نشد.

گفتنی است باشگاه تراکتورسازی بلافاصله مدارک رفتار غیرقانونی و غیرحرفه ای تیم مقابل را که منجر به ایجاد تنش در ورزشگاه ناظر مسابقه، نماینده فدراسیون و تیم داوری شد برای درج در گزارش انضباطی ارائه کرد. کمیسیون این کمیسیون خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید