شکایت باشگاه «پرسپولیس» از رئیس باشگاه «تبریز» و 3 مدیر تراکتورسازی


ساعت: 18:29
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840670

باشگاه پرسپولیس از این معاونت به رئیس فدراسیون فوتبال تبریز و مدیران باشگاه تراکتورسازی مبنی بر اخلال در نظم و تشویش اذهان عمومی شکایت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: ما همچنان از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و فحاشی، توهین و سنگسار شوکه هستیم، اما متأسفانه برخی به جای مخالفت با این پدیده، به نوعی با اظهارات و اقدامات خود یا به دنبال تطهیر آنها همان چیزی هستند که اتفاق افتاده یا می خواهند چیزها را متفاوت نشان دهند و داوطلبانه یا غیرارادی آن را همراهی کنند.

بر این اساس باشگاه «پرسپولیس» با توجه به اظهارات انجام شده شکایات خود را برای رسیدگی به مسائل انضباطی و اخلاقی به فدراسیون فوتبال ارائه می کند.

در همین رابطه جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال تبریز از معاونت اخلال در نظم و میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، کاظم محمودی مدیر تیم و نصیری معاون فرهنگی تراکتورسازی به کمیته اخلاق شکایت کرد. برای نشر اکاذیب.

اتهامات نادرست در زمان هرج و مرج، ناامنی، فحاشی و توهین به پرسپولیس و فراتر از آن، حمله به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با سنگ و اشیاء دیگر، نقض قوانین و منشور اخلاقی فوتبال فیفا و عدم اجرای پروتکل های قانونی مطرح می شود. حضور سرمربی در رختکن و موارد دیگر، نبود شرایط مناسب برای شروع و ادامه بازی، قطع بازی توسط داور و عدم اطلاع مجدد داور از واقعیت های انکارناپذیری است که در تصاویر تلویزیونی و ناظران مشاهده می شود. او همچنین آشکارا در مورد آنها صحبت می کند.

ما با مردم غیور و بافرهنگ استان آذربایجان شرقی صحبت نمی کنیم، با متخلفان و تماشاگران اندک که بیانگر تفکر و فرهنگ این خطه نیستند، طرف هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید