پدیده فوتبال تبریز در رادار پرسپولیس/ رقبای داخل زمین، رویای تراکتورسازی!


ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854927

پدیده فوتبال تبریز توسط پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفته و گفته می شود مذاکرات برای این انتقال در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای امیر شهیم نام خانوادگی ای است که به عنوان پدیده فوتبال در کشورمان عرضه می شود. بازیکن خوش آتیه تبریزی در این فصل موفق شده 12 گل برای تیمش در لیگ یک به ثمر برساند. ارزش کار او زمانی مشخص می شود که بدانیم تیمی که شهیمه در آن بازی می کند مهندسی مکانیک است! باشگاهی که داستان های عجیبش به داستان هزار و یک شب تبدیل شده بود و روزی نبود که خبری از آزار و اذیت در آن و اطرافش منتشر نشود.

رسانه های مختلف از تمایل پرسپولیس برای جذب پدیده تبریز خبر دادند و به همین دلیل گزارشگر ورزشی آنایی این موضوع را با خود شهیم پیگیری کرد که تایید کرد. البته مهاجم مهندسی مکانیک گفت که حضوری صحبت نکرده است اما پرسپولیس در این زمینه با مدیر برنامه های او تماس گرفته و گفته می شود مذاکرات دو کشور ابتدایی بوده است.

جالب است بدانید باشگاه تراکتورسازی که فصل نقل و انتقالات را طبق روال سال گذشته پشت سر می گذارد، هنوز پیشنهادی از لیگ یک به شهیم پدیده تبریزی نداده است. شهیم در این خصوص اذعان داشت که هیچ صحبتی از سوی باشگاه تراکتورسازی با او و حتی با مدیر برنامه هایش صورت نگرفته و پیشنهاداتی که دریافت کرده مربوط به پرسپولیس و چند تیم دیگر بوده است.

حال سوال اینجاست که آیا رقم قرارداد شهیم هم عادی نیست یا باید در بلندمدت با آن مذاکره کرد؟ البته باشگاه تراکتورسازی قبلا به این سوال مدیر خود پاسخ داده است و احتمالا آقای زنوزی مدیران منصوب شده منتظر مشخص شدن قیمت ها در بازار هستند، طبق لیست خود! در هر صورت منطقی باشیم و از سرمایه محلی این شهر و دیار برای خدمت به دیگران گلایه نکنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید