اعلام نتیجه شکایت باشگاه تراکتورسازی از کاوه رضایی

اعلام نتیجه شکایت باشگاه تراکتورسازی از کاوه رضایی

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران در پرونده تشکیل شده توسط کاوه رضایی و باشگاه تراکتورسازی، فسخ یک طرفه رضایی از تیم تبریزی را غیرموجه دانست. اما دادگاه عالی ورزش در حکمی 50 صفحه ای و بند بند، تصمیم فدراسیون ایران را رد و فسخ رضایی را موجه و قانونی اعلام کرد.

در این تصمیم تفصیلی آمده است: «اگرچه در قرارداد رسمی تراکتورسازی و رضایی، توافق طرفین برای اجرای تعلیق نیم فصل شرط است، اما در قرارداد سه جانبه جداگانه ایوب بهتاج از تراکتور و کاوه رضایی و مصطفی آجارلو، مدیرعامل اصلی در زمان استقلال و خارج از قرارداد اصلی مشخص است که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به رضایی تعهد کرده است که قرارداد نیم فصل و قسمت مربوط به نیم فصل قرارداد رضایی را تکمیل کند. در آن قرارداد به طور کامل توسط طرفین مشخص و امضا شده است. و به دلیل این قرارداد جداگانه که توسط تراکتور امضا شد، بازیکن مورد نظر توانست قرارداد را فسخ کند و این فسخ توجیه شد.

به عبارت دیگر، قرارداد اولیه رضایی با تراکتور برای یک فصل منعقد شده بود، اما هم در قرارداد و هم در قرارداد سه جانبه مذکور بارها عنوان شد که مدت قرارداد نیم فصل با تعهداتی بین طرفین همراه بوده و داور بر اساس آن تعهدات به رسمیت شناخته است. فسخ به عنوان مناسب

با اعلام این رای، باشگاه تراکتورسازی که از سال گذشته منتظر اعلام شکایت رضایی از فدراسیون فوتبال بود، دیگر از بازیکن فعلی سپاهان شکایت نخواهد کرد.

تراکتورسازی چندی پیش در اطلاعیه ای اعلام کرد که تا اعلام نتیجه شکایت کاوه در دادگاه حکمیت ورزش صبر خواهد کرد. در واقع تبریزی ها با گره زدن شکایت خود از کاوه رضایی به نتیجه شکایت کاوه از فدراسیون، تصمیم درستی گرفتند. همچنین این رای نگرانی رضایی برای ادامه حضور در پیراهن سپاهان را برطرف می کند و در نتیجه با عواقب فسخ غیرموجه مواجه نخواهد شد.